|
||||
|
||||
Nieuwe daily Passat Joossie
Nou de golf is van de week opgehaald en van de week ook de nieuwe daily opgehaald.
Een lekker grote gezins auto....... helemaal standaard (nog). Een Passat variant 3b uit 2000 Motor 18 20v. Kleur zwart metallic. Toekomstplannen........ tja.. Andere wielen Lager Ach je kent het wel........ Iemand die alvast wat wil sjoppen..... iets met 19 inch.... le mans, carlsson, rs 6.... doe maar een gooi.
|
|||
|
|||
zo te lezen gaat het helemaal goed komen !!
mooie gezins sloep ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, wij kennen dat niet, leg eens uit..... Leuke bak Kerel, we zien het vanzelf wat het gaat worden!!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Iemand die de passat eens een stukje lager kan leggen met een sjoppie
en ook meteen deze wielen... vind het super wielen...... maar of het ook op een 3b van 2000 mooi staat?????
|
|||
|
|||
denk wel dat het netjes staat de zijkant is hetzelfde bij een 3b en 3bg.
wielen zullen alleen wat dichter bij de kassen staan aangezien een 3bg bredere kassen heeft
|
||||
|
||||
Kreeg deze van een ander forum binnen.
Zeker niet verkeerd en een velg die ook niet iedereen heeft.
|
||||
|
||||
Heel erg netjes....
Die andere mag er ook wezen trouwens. Lars
|
||||
|
||||
Netjes,weet je ook dat dit motor type een benzine sleurper is? vraag het Cor
|
|
||||
|
||||
Quote:
oh wist ik niet....... vond het nog wel mee vallen.... helemaal vergeleken met de golf. En wat moet je tegenwoordig nog kopen.... tdi is te duur voor die paar km die ik rij.... En diesel of benzine maakt ook niet meer uit met de huidige prijzen toch.
|
||||
|
||||
Diesel begint zelfs prijzig te worden!
Leuke auto voor zo te cruisen.
|
|||
|
|||
Joossie ,das weer een mooie om wat van te maken .
Gr Richard |
|
||||
|
||||
ik heb me ook even uitgeleefd:
|
||||
|
||||
Bedankt Misha, als je je verveeld dan maak je maar een paar plaatjes... Le manssen .... of bbs a6 vind ik ook super. maar een simpele rs 6 velg mag ook.
Deze staan zeker super...... zit er hard aan te denken om zo'n setje aan te schaffen..... Maar eerst binnenkort verlagen.....
|
|||
|
|||
He Arjan, mooie auto hoor!! Ziet er goed uit, niet teveel aan doen. Alleen lager en andere wielen . Dan issie zeker af!! Suc6 ermee
|
||||
|
||||
Jup jup ziet er zeker goed uit!!
|
|
||||
|
||||
Knappe Passat,heeft niet veel nodig verlagen wielen en klaar.
Mijn voorkeur gaat uit naar de benz-wielen of bentley's ! Suc6 ermee Groet, Marco Last edited by MarcoPolo : 14-06-2008 at 21:40. |
|
||||
|
||||
prachtig
Dit is toch wel een heel mooie passat zo met die wielen en dat bruine leer prachtig !!!!!
|
|||
|
|||
Hopla nog twee voorbeelden
|
|
|||
|
|||
De RS 4 In 19 inch is wel heel dik.
Gr Richard |
|
||||
|
||||
Ja die onderste is wel dik ja zo......
Die bovenste ook wel maar is al wel een beetje gewoon.