|
||||
|
||||
Jeroen, ja wat moet ik zeggen? Je gaat er spijt van krijgen, ja, van die markeringslampen...!?
Naja, hoop van niet... |
|
||||
|
||||
Quote:
Nehh |
|
||||
|
||||
Afgesproken, kratje bier in Wolfsburg? Ja, ben aangenomen voor mijn stage
|
|
||||
|
||||
Quote:
Moet et wel Warsteiner wezen zeker :p? |
|
|||
|
|||
Quote:
aparte kleus rood !? gr. Martijn
|
||||
|
||||
Die markeringslampen horen in deze wagen aangezien het een amerikaan is.
Je zult op meetings in ieder geval een van de weinige zijn met een herkenbare Ami cabrio... Het ziet er allemaal netjes uit, ga zo door
|
||||
|
||||
Ziet er echt goed uit, mooi modern kleurtje. Heb je de markeringslampen ook in de achterschermen gelaten?
|
|
||||
|
||||
Heel netjes.
Ik zou ook gewoon die markers lekker terug hebben gezet. Ze horen op deze auto.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja voor en achter. Zag het niet echt zitten om ze dicht te maken. Dus mooi laten zitten, vindt et wel leuk lijken . En eerst was het plan om hem weer rood te spuiten ja. Maar ik heb al een rode auto, dus toen maar een leuke zwarte kleur |
|
||||
|
||||
Heb vandaag mijn rode dak dus ook verkocht! Komt nu een mooie nieuwe zwarte op .
Btw, had nog geen foto's van mijn interieur en velgen gepost! Heb een compleet lederen recaro interieur gekocht van een Kadett E GSI Champion. Jah het is van een Opel, maar het zijn wel geweldige stoelen!! Bestuurdersstoel heeft kleine schade, maar dat wordt al gerepareerd! Het achterbank leer wordt waarschijnlijk overgetrokken op een cabrio achterbankje . En mijn velgen heb ik laatst opgehaald, hadden best wel wat schade helaas maar daar was de prijs ook naar. Gelukkig zijn ze nu allemaal gerepareerd en gericht |
|
||||
|
||||
Ziet er al goed uit Jeroen !!!
Succes met bouwen verder. Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Pff dat is een tijd geleden dat ik dit heb gedaan!
Vind het een beetje jammer van mezelf, hield het andere project altijd zo goed bij . Maar ja vele weken zijn verstreken, maar heb me niet super druk gemaakt met de cabrio. Maar wel met een nieuwe opleiding e.d. Nou ja wat heb ik de laatste weken gedaan: *Spulletjes verzamelen *BBSen opknappen *Dakframe opgeknapt en dak + zwarte binnenhemel laten monteren *Stoelframes gemaakt voor de Recaro's *Kabelbomen omgelust naar nieuwe type zekeringkast *Netter dashboard en kniebalk gemonteerd *Hoedenplankje gemaakt. Enz enz.... Maar ja, zo staat ie er bij: We gaan nog gezellig verder, en op zoek naar de restrerende onderdeeltjes. En zal binnenkort wat meer foto's uploaden :O!! |
|
||||
|
||||
wat zijn je ervaringen met de bussen die je gemonteerd hebt?
|
|
||||
|
||||
Ik snap echt niet dat je die markeringslampen erin hebt laten zitten!
verder goed bezig!
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik nog niet, ga et spul deze winter monteren |
|
||||
|
||||
Nja weer een update-je.
Heb nog wat onderdeeltjes onderweg, mja heb ondertussen ook al wat . Heb vandaag mijn KnockSenseMS in huis gekregen vanuit Canada. Is een dataloggertje wat ik kan aansluiten op mijn MegaSquirt II zodat hij i.c.m. een pingelsensor het pingelen tegengaat. Voor dat geld kon ik het niet laten . Ook is mijn MegaSquirt II V3.0 dus in de maak. Heb hem laten uitbreiden met: *DIS-aansturing *Boost-control *Aansturing van Bosch stappenmotor *En dus uitbreiding voor de KnockSense Ook heb ik hierbij een Innovate LC-1 w.b. lambdasonde + metertje aangeschaft. Zo kan ik toch een beetje de motor in de gaten houden . Omdat ik dus overga naar DIS-ontsteking kan ik mijn verdeler dumpen. Heb vandaag dus even een blindstopje uit aluminium gedraaid zodat ik het gat kan afdichten! Volgende keer maar even een pasplaatje maken waar de stop weer aan vast komt en waar ik de bobine op kan monteren . Heb ook nog een brandstofrailtje op de kop getikt. Moet ik nog even beugeltjes voor maken zodat het op het inlaatspruitstuk past. |
|
|||
|
|||
gaat weer een mooi net dingetje worden
|
|
||||
|
||||
Nog update's??? :-)
|