|
||||
|
||||
Hoe denken jullie over deze Golf uit 1977?
Ik heb maandag een afspraak om deze Golf te gaan bekijken maar zou graag van jullie horen wat je ervan vindt en of iemand misschien meer van deze auto weet?
(ik heb hem al eens eerder voorbij zien komen op dit forum) http://link.marktplaats.nl/135173388 Groeten Henk |
|
||||
|
||||
Wel een leuk ding om te zien. Alleen jammer van dat opendak!
Als je zoiets koopt bedenk dan wel dat je een heleboel werk op je hals haalt en je de meeste verborgen gebreken zoals roest niet kunt zien. (daarom heten het ook verborgen gebreken... ) |
|
||||
|
||||
Alleen om het dak zou ik hem al laten staan.
Is echt de lelijkste uitvinding wat ze ooit gedaan hebben.. |
|
||||
|
||||
Quote:
idd... als je hem toch helemaal aan gaat pakken dan kun je het dak ook gewoon compleet vernieuwen. |
|
||||
|
||||
Ding staat al minstens 4 maanden te koop. Er zijn er meer die hem voor het dakje hebben laten staan..
Het goede nieuws is dat de APK twee jaar min één dag geldig is! Gaaf kleurtje ook: Miamiblau! :cool
|
||||
|
||||
Leuke auto als je het mij vraagt. Wat vragen ze er voor?
|
||||
|
||||
Is ie overgespoten? Hij lijkt onder de motorkap groen?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is die overgespoten.
|
|
||||
|
||||
Hallo allemaal
Wij vinden het idd een mooi kleurtje, (past helemaal bij onze T2b bus; www.uzes.mysites.nl). Het valt op dat jullie veel over het open dakje 'klagen', Robertjan007 wil zelfs het hele dak vervangen. Als het dakje lekt dat zie ik ook een probleem, en ja zonder dak is hij misschien origineler, maar ja, het zit er wél in en ik vind het persoonlijk geen ramp. Dat hij is overgespoten daar weet ik niets van af. De verkoper heeft daar niets over verteld, en kent de auto vanaf toen hij nieuw was. De groene kleur die jullie zien is waarschijnlijk de tectyl. De vraagprijs is 2500,00. Henk |
|
||||
|
||||
Hij staat al lang still volgens mij, 2500 is dat incl nieuwe apk?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja en de keuring is er gisteren opgezet voor 2 jaar |
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat hij is overgespoten, kijk naar de achterbak.
Zoals ik het zie is het interieur geheel meegespoten, dus verwacht niet dat hij groen is geweest. Denk dat het groene inderdaad gewoon tectyl / viezigheid is. Het dak kan ik wel begrijpen, als hij er al tijd inzit dan is de kans groot dat hij lekt. Heb hetzelfde met mijn MkII.
|
||||
|
||||
Op kenteken staat ook de kleur: blauw.
Datum eerste toelating 11-03-1977 Datum aanvang laatste tenaamstelling 02-02-1998 Datum eerste afgifte Nederland 11-03-1977 Wacht op keuren Nee
|
||||
|
||||
Op het eerste gezicht niks mis mee, maar kijk wel goed uit zoals hierboven ook omschreven wordt.
Best een redelijke prijs voor een 77'er met APK.
|
||||
|
||||
Quote:
lijkt me zeker een redelijke prijs. ik zie de laatste tijd veel 87'ers langskomen voor die prijs
|
||||
|
||||
Ergo: leuk apparaat!
Verwacht geen ideale autobahncruiser trouwens van een een 1100. Voldoende vermogen maar erg korte bak, is niet erg, maar het verbaast sommigen.
|
||||
|
||||
Ik weet het, mijn '78 LS uit m'n 'verre' verleden had dat ook. Hij trok snel op maar de top was ....ahm, zeg het maar.
Een 1.1 heb je ook niet om kilometers mee te sparen, maar gewoon voor de leuk? Trouwens, de eerste snelweg hier vandaan ligt 20 km verderop... |
|
|||
|
|||
Mooie auto hoor! interieur ziet er op de foto's nog erg goed uit. Van de prijs valt niet veel te zeggen. Bovendien krijg je er nog wat onderdelen bij he.
Zo te zien origineel NL'se auto, met boekjes en alles erbij. Kom je niet vaak meer tegen. |
|
|||
|
|||
Wel leuke auto.
Jammer dat het een kale uitvoering is. Kleur is wel tof. Dak vervangen, en gele platen vervangen, skai interieur erin en gassen |
|
|||
|
|||
als je nog een strak en hard dak zoekt die heb ik nog liggen compleet met stylen er nog aan!
|