#1
|
|||
|
|||
Golf 2 16v KR 1987' Brandstofprobleem
Heej,
Ik ben mijn golf 2 16v aan het restaureren, maar nu heb ik een probleem met de brandstoftoevoer. Ik krijg geen brandstof naar de injectors vanuit de spinnekop. Misschien weet iemand hier wat er aan de hand is? Alvast bedankt |
#2
|
|||
|
|||
komt er wel brandstof binnen vanuit achteren? draaid je pomp wel? leidingen er goed op zitten! enzovoorst.
|
#3
|
|||
|
|||
ja de pomp draaid wel ''alles al schoon gemaakt maar ik krijg geen benzine druk bij de spinnenkop ook niet als ik de pomp door laat draaien
|
#4
|
||||
|
||||
zit je luchtweger niet vast?
als je een wartel op de spinnekop losdraait, zijn die dan wel vochtig? |
#5
|
|||
|
|||
Als je de pomp laat draaien, en je lost de toevoer aan de spinnekop dan moet ie daar toch onder hoge druk spuiten.
Heb ook nog dat probleem had met een 16v( nog niet opgelost), was wel met een pomp van een 8v gti. Met de pomp cst laten draaien stonden de leidingen zeker op druk (weet niet hoeveel) maar ik kreeg dan maar soms goede verneveling uit de injectors wanneer ik zelf de klepel bewoog welliswaar. Je voelde dat je wat druk moest oefenen op de klepel maar soms deed ie gewoon niets. Waarschijnlijk iets aan de spinnekop, of de pomp die niet genoeg gaf? Ik had geen kabelboom aan de motor liggen, wel voor de ontsteking, maar normaal zou ie het toch moeten doen dacht ik. Er zit ook een bakje aan de motor aan de kant van de boite waar 2 leidingen van de spinnekop naartoegaan maar weet niet wat deze voor diende, wanneer ik de fiche ervanhaalde van een originele 16v dan bleef deze gewoon draaien dus deze was eigenlijk niet echt nodig. Waar zit het overdrukventiel eigenlijk van zo'n type, die de brandstof laat terugstromen naar de tank? Wordt dat geregeld in de spinnekop? Mss eens de druk meten aan de toevoer? Kweet wel nie hoeveel deze moet zijn van een 16v. Anders eens een andere pomp proberen en kijken wat het zegt. I |
#6
|
|||
|
|||
ik ga morgen nieuwe pomp proberen. groetjes sj.
|