|
||||
|
||||
Ex MIVW auto te koop op MP
|
||||
|
||||
Leuke prijs maar dan heb je ook wat nette auto dat zekker.
|
|
||||
|
||||
Jammer van dat 1tje op het kenteken dan vind ik hem al niet meer aantrekelijk.
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens info wat ik verkregen heb hoeft dat 1tje niet meer.(vanaf 1juni of juli) René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Dat slaat nergens op.. nieuwe kentekenplaten halen zonder 1tje erop en klaar, het is voor de apk ook niet meer nodig.
|
|
||||
|
||||
Mooie wagen idd
Ex mkII van Bob....
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens de automaterialen zaken hier in de buurt nog niks over bekend. Heb 2 wk geleden nog eentje opgehaald voor mn vader en kon nergens zonder 1tje een laten maken en was bij hun nog niets over bekend. Maar maakt verder ook niets uit het is mijn mening en ik vind zon 1tje niks
|
||||
|
||||
vind de auto qua looks niet zo bijzonder...
|
|
||||
|
||||
Ik vond m mooier met de velgen in de zilverkleur !
Maar verder wel een stoere bak! En over zo'n prijs valt veel te zeggen ,maar bouw zelf maar eens zo'n auto ! Ik heb ik die van mij al bijna 10.000 euro zitten ,en dan rijdt ik nog met een 1600 turbodiesel!!!
|
||||
|
||||
Die bumpers!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Originele CL/GL korte wielkuiplijsten ,met dikke bumpers ,alles origineel vw ! Wat is daar mis mee dan Hoort allemaal bij elkaar ,met de dikke lijsten op de deuren ! (ok ,Heel officieel hoort er een CL spoiler onder de voorbumper ,maar zo'n GTI/G60 spoiler lijkt even mooier )
|
||||
|
||||
Iemand een idee wat voor achterlichten dat dat zijn?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Oorspronkelijk had de auto volgens mij dunne bumpers. En ik vind deze er nou niet heel netjes op zitten. Daarom. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat het eentje dadelijk (juni dacht ik) niet meer op het kenteken hoeft is geen mening maar een feit. Op je rapport stonden zeker ook een paar eentjes
|
||||
|
||||
en daarom zou ik mij auto nooit kompleet verkopen, dit is al de 2e of 3 keer dat ie te koop aangeboden word, en hij word er steeds niet mooier op.
zal je auto geweest zijn. mensen komen altijd bij jou terug.
|
||||
|
||||
Quote:
lezen is ook een kunst; Erwin geeft aan dat hij het 1'tje geen porem vindt en liever een auto met duplicaatloze kentekenplaten heeft Op mijn rapport stonden eendjes; kreeg altijd een sticker als ik mijn best deed.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat Jurgen hier op reageert: Quote:
Btje mengeling van verschillende posts waar ie op reageert, mening deel, en deel waarin gezegd word dat 1tjes niet meer nodig zijn... Ik vind t een beetje raar om een hele auto niet te willen vanwege een 1tje op de kentekenplaat, komt op mij erg kortzichtig over...
|
||||
|
||||
mooi golf! in het echt is hij veel mooier dan op de foto iig.
|
|
||||
|
||||
ik vond 'm in de US-setup stukken mooier, met dat front en die bumpers etc..
nu vind ik het een beetje een standaard golf met dikke bumpers, maar goed
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is het probleem dan? Binnenkort kunnen er gewoon duplicaatloze kentekenplaten voor die Golf besteld worden. En je rapport niet met de Donald Duck verwarren hoor!!!