|
||||
|
||||
Ah, dus toch, dan hebben we dezelfde kleur
|
|
||||
|
||||
Ik zou voor een enkele grill met chrome bies staan, oogt volgens mij beter bij de chrome bumper. Zit er kleur verschil in je voor spatborden? Ziet er verder echt top uit op de foto's!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat had hij eerst ook |
|
||||
|
||||
Hier een paar betere foto's, en heb de golf even gewassen!
Reden dat ik voor deze grill ben gegaan, is dat je die andere grilletjes teveel ziet. En ik wil toch net even iets anders zijn ermee Vindt het zeer geslaagd zo! De spatborden heb ik zelf gespoten, en heb wel miniem kleurverschil erin, maar ik ga de deuren ook nog spuiten etc. Dus dat gaat goedkomen! Het hoeft van mij ook niet spik en span te zijn allemaal, het moet een netty daily zijn, en geen showauto dan ben ik te bang dat het beschadigt! En het moet allemaal low budget, niet omdat ik dat wil ofzo Nu nog sparen voor stootlijsten (voor de bumpers), een nieuwe chromen pees (voor de voorruit), een cl voorlipje! Dan heb ik alle spullen voor de buitenkant compleet. Interieur komt ook nog aan bod ... Daar heb ik binnenkort een update(je) over. Last edited by Samurai : 08-05-2008 at 13:25. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, vind alleen die boutjes op je bumpers niet mooi:P effe zwart maken
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is idd wel een goed idee; nette tijdelijke oplossing |
|
||||
|
||||
Grill staat een stuk beter zo.
|
|
||||
|
||||
Bedankt iedereen!
Tja die boutjes zijn ook een doorn in het oog net zoals meer, maar gaat goedkomen zodra ik stootlijsten heb etc! Ook ben ik bezig met een ander interieurtje. Ga me nu richten op nieuwe apk, heb al nieuwe ashoesjes besteld voor het zekere! Binnenkort nieuwe foto's en update's |
|
||||
|
||||
Weer even een update'je
"nieuwe" stoelen opgehaald: Foto's van in mijn auto volgen nog als ik de rest bij elkaar heb gesprokkeld (achterbank deurpanelen etc) Foto's zijn van vorige eigenaar: 1 stoel heeft hele lichte instapschade, maar dat gaat helemaal goed komen! |
|
|||
|
|||
mooie stoelen en ze zitten ook fijn! heb er namelijk ook ff ingezeten toen ze nog in de mk1 zaten van mijn maatje. waar jij deze stoelen van hebt gekocht. ex mk1 van mibo motorsport.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ok kijk das toevallig, zitten echt lekker idd. Hij heeft daar een mooi optrekje om te sleutelen! Zal spoedig nieuwe foto's maken. |
|
||||
|
||||
Als het nodig is, er zit een zaak in Zwolle die je nieuw schuim kan leveren. Ben even de naam kwijt.
Maar mooie stoeltjes. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx, dat zaakje zit aan de thomas a kempis straat toch? Hij verkoopt ook nieuwe recaro stoeltjes in ieder geval! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had dat van mij gewoon met een lakstift gedaan en et lijkt net alsof ze altijd al zwart waren geweest is net effe dat kleine beetje wat de auto nog strakker maakt... Ik had het op me kentekenplaat, effe met de zwarte lakstift er over en nu zie je zie niet meer (tenzij je weet dat ze er zitten)
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou goed kunnen, moet er zelf ook nog langs. Ben gister ook eindelijk weer bezig geweest met mijn eigen Recaro's! |
|
||||
|
||||
Quote:
Had het gelezen in je projecten topic, goed bezig! Hier een foto'tje tijdens een tourtochtje, we hebben mooi een stukje van 251km gereden. Rijdt geweldig en ook erg zuinig zelfs, ben ik niet gewend! Last edited by Samurai : 13-05-2008 at 09:54. |
|
|||
|
|||
Mooie foto's kerel, ennuh.... laat je het embleem er toch af?
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, ja ik laat hem eraf Er komt nog wel een gti logo op denk ik |
|
||||
|
||||
Ziet er toch wel aardig uit
Is het een idee dat je al het chroom vervangt voor zwart (sierstrips, bumpers e.d.)? Dat maakt de auto denk ik wat sportiever en past meer bij de GTI richting die je bent op gegaan met o.a. je nieuwe grill. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat was wel het idee, maar dat komt wel in de toekomst! Thanx voor je reactie .. |