|
||||
|
||||
Ik kom denk ik ook ff langs...Misschien meteen maar een shirtje scoren
Alleen helaas wel zonder de rallye... maar die mag het terrein toch niet op..
|
||||
|
||||
Het weer gaat inderdaad meezitten, wat een geluk!!
Heb er ook zin in! Wordt er nog ergens verzameld? Parkeerplaats Mc Donalds Hazeldonk? |
|
||||
|
||||
nee dirk, jij word bij ernst voor deur verwacht. neem je teddyberen pak mee..
|
||||
|
||||
Heb er ook zin in, jammergenoeg niet met eigen auto maar met de stuiterbal van Ivo
Het weer zit waarschijnlijk mee, dat is al het halve werk
|
||||
|
||||
ik ben vorrig jaar ook geweest.toen stond ie nog hoog op zn pootjes...er hing een supersfeer en aangezien ik niet naar VAG FEST kan wil ik hier graag bij zijn.
|
|||
|
|||
De kever gaat ook mee!
zijn er nog mensen die in de buurt van roosendaal/bergen op zoom/ putte vertrekken? grtz Thomas |
|
|||
|
|||
ja thomas wij gaan ook ff kijken houdt ff het dub05 gastenboek inde gaten voor vertrektijden
|
||||
|
||||
Kon het nergens vinden ....
maar voor degene die hetzelfde probl. hadden : Carrefour Zemst Zemstbaan 208 2800 Zemst Belgium exit 10 Mechelen-Zuid richting Zemst |
|
||||
|
||||
de Audi is vandaag voorzien van 1 van de laatste op voorraad zijnde middendemper,(zijn er nu nog 2, daarna is het op) dus hij is er weer klaar voor!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zal dan wel een vroegertje worden! Lekker in optocht bij Ernst door de straat de klinkers eruit rijden met al de lage wagens... Ik zie er nu eenmaal zo uit Jaap (had vroeger zo zijn voordelen) ....het is geen pak wat je aan kan trekken, zou voor jou wel handig zijn..... jaloers? |
|
||||
|
||||
Vanaf hoelaat begint dat, ik kan niet op de site van Retromania vinden.
Tis wel 2 uurtjes rijden, maar lijkt me geweldig. Gr. Rob |
|
||||
|
||||
uurtje of 9-10
|
|
||||
|
||||
ik kom ook ff langs, alleen "helaas" wel met een caddy van 2008 dus alles behalve retro
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is het een idee om weer bij de Mac in Veldhoven te verzamelen? en vanuit daar te vertrekken? |
|
||||
|
||||
beetje late reactie, maar ben er zeker ook weer bij dit jaar.
|
||||
|
||||
Quote:
als ik ga kunnen we dat zeker doen...maar het duurt opeens nog 3 weken voordat ik mijn schroefset binnen heb....en hij is nu ook niet gekeurd
|
||||
|
||||
Hmm das balen.. Dus je gaat niet maandag..
|
|
|||
|
|||
ej allemaal ik kan op de site van hun eigenlijk weinig vinden over deze meeting, wel 1 voor de 28ste maar niet voor morgen...? Waar is het dan precies, want ik kom anders ook even langs...
Groet, wouter |
|
|||
|
|||
O het staat hier net boven even overheen gelezen...
Komen er nog mensen bij mijn kant vandaan woon in zoeterwoude |