|
||||
|
||||
Da's zeker een nette Variant. Ik had hem al op het Passat35i Forum bekeken.
Nice! |
|
|||
|
|||
mooie passat heb je weer gemaakt alberto.
de vrouw en de kids zijn er erg blij mee zeker.
|
|||
|
|||
kwam vanmiddag je vrouw tegen in de variant leeg geweldig zo laag en dikke wielen ook dan.
netjes geworden. |
|
|||
|
|||
Quote:
zou kunnen werkt in metslawier city dank je |
|
|||
|
|||
probleem met het antenne dopje is ook op gelost
was even zoeken , maar ik heb een zwarte antenne gevonden , die dus minder opvalt maar ben nog wel op zoek naar z'n dopje |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb er inmiddels 2 liggen. PM me maar ff. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, ziet er ook nog iemand zoals die Lammert een stuk lager in Nederland, laten we zeggen Deventer/Zwolle?
|
|
|||
|
|||
Quote:
niet zo als Lammert ....IMHO een topper in zijn werk doet ook Ferrari's e.d .. |
|
|||
|
|||
Quote:
dacht dat je me die toe zou zenden .... passat even op gefrist met een set half donkere achter lichten elektiesche spiegels komen er in de vakantie op net zo als de in hoogte verstelbaare koplampen en de xenon |
|
|||
|
|||
gister de passat terug gekregen met nieuwe koppakking , en tand riem
door wat tijd gebrek laten doen bij een garage waar ik geregeld kom ook alle vloeistoffen vervangen ...dus denk dat ik weet poosje voor uit kan |
|
||||
|
||||
De schmidts nog niet geprobeerd onder de passat?
|
|||
|
|||
Quote:
Nope ...passat rijd mijn vrouw in , is dus gewoon huis tuin en keuken auto En vind 16 inc eigenlijk ook te klein onder z'n auto . |
|
|||
|
|||
Was al te zien op M.I.V.W
Ben even met de passat bezig geweest ... Het zilveren biesje in de bumpers werd lelijk dus tijd voor vernieuwing Deze keer in het rood |
|
||||
|
||||
Gewaagd dat rood lijntje, heb er ook aan zitten denken maar ik was niet zeker, het lijkt toch goed mee te vallen !!!
Tis niet de makkelijkste kleur wat wij hebben voor iets op uit te proberen ... grtz Tom |
|
|||
|
|||
Quote:
vond dat een GT het wel mag hebben dat rooie lijntje heb er ook ff poosje over moeten denken maar vind het wel goed staan eigenlijk |
|
||||
|
||||
Vind het zo niet verkeerd lijken, heb je nog wat foto's.
En als het niet staat kun je het altijd nog zwart maken. Mooie wagen, glimt goed zo te zien.
|
|||
|
|||
mmm Vind het wat druk worden
|
|
|||
|
|||
Quote:
gelukkig heb ik geen micky mouse spiegels |