![]() |
|
|||
|
|||
![]() nog te koop?
|
|
||||
|
||||
![]() Jep nog te koop, even een pb sturen Sander heeft het druk.
|
|
||||
|
||||
![]() Ben inderdaad erg druk op dit moment maar kan wel even tijd maken voor een bezichtiging.
Tarzan een pm gestuurd. Ernst ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog even een up voordat ik het marktplaats traject in ga.
|
||||
|
||||
![]() zitten er nog aandachts punten(rotte plekken en motorische) aan deze op de foto zeer net uitziende bus?!?
zo ja wil ik er wel over denken om mijn einzer er op in te ruilen met eventueel bijbetaling van uw kant. gaat om deze einzer: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=40803 |
|
|||
|
|||
![]() hallo sander
sorry voor dit late bericht. vroeg me af of de bus nog te koop was, moet eerst mijn golf 3 nog kwijt. suc6 verder met de verkoop. als ik mijn golf voor die tijd kwijt ben, kom ik vast ff langs om de bus te bekijken. mvg tarzan |
|
||||
|
||||
![]() @ Fabian: erg mooie auto. Eigenlijk geen geld om er bij te leggen. Maar doe me toch maar een voorstel
![]() @ Tarzan: Hij staat nog te koop. Komend weekend verhuizen dus had de verkoop weer even een paar weken uitgesteld.
|
||||
|
||||
![]() Even weer in het zicht met nieuwe foto's.
|
|||
|
|||
![]() intressen in een jetta 1 niet mooi wel hard en laag!
|
|
||||
|
||||
![]() Helaas geen interesse in een Jetta....
|
||||
|
||||
![]() Hoi Sander,
Toevallig geen belang bij mijn '66 kever................ Er komt nu a.s. maandag een andere 1200 in. Kan ze evt. met me mee naar Budel. Luchtgekoelde groeten vanuit een zonovergoten Raalte, Emiel |
|
||||
|
||||
![]() u heeft al een tijdje pb
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sorry Robin voor de late reactie maar ik heb je wat terug gestuurd
@vw666769: Zoals ik je al in een pm had gestuurd heb ik de komende tijd helaas geen tijd voor projecten. En om je aanbod nou een jaar op de stoep te laten wegrotten.....
|
||||
|
||||
![]() verkocht.