|
||||
|
||||
Spatbordverbreders heb ik gisteren opgehaald, toevallig in de kleur la5y en voor een normale prijs!!!
Heb ze gisteren gemonteerd. Ik heb ook maar andere spatborden opgehaald, die ik had gekocht waren helaas te slecht. Ben nu druk aan het schuren. Moet nog even het chassis aanpassen (i.v.m verlaging), heb al en heel stuk meer ruimte gecreerd. Maar ga toch maar een halve buis erin lassen voor nog meer ruimte. Planning: Verder verlagen en uitlijnen!!! Spatborden klaarmaken, spuiten en natuurlijk monteren. (de gaten in de zijkanten las ik dicht) Zwarte dunne lijstenset vinden en monteren. (ja ook de dorpellijsten) CL voorlip vinden en monteren. Stootlijsten voor op de bumpers vinden en monteren. Fatsoenlijke kentekenplaathouder vinden en monteren. En dan de rest van de auto. Hier een picje: Wat denken jullie? |
|
||||
|
||||
Ik heb je topic net even door zitten lezen en dacht zo die is goed bezig.
Alleen ga je nu naar mijn mening de verkeerde kant op. Mijn idee : chrome houden in de grille,sierlijsten,raamrubbers,etc,etc. Verder de spatboardverbreders eraf en terug naar de oldskool look. Cookies staan hem goed. Maar goed dit is slechts mijn bescheiden mening. Gewoon lekker je eigen ding doen natuurlijk. Groet, Marco |
|
||||
|
||||
Ik ben een beetje aan het experimenteren, de gril word net zoals een pirelli gril met de rode randjes.
De foto doet hem ook niet echt recht, is toch anders in het echt! Thanx voor je mening, en leuk dat je de tijd even neemt om het door te lezen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Geen dank. Ik vind het leuk om topics te lezen en hier en daar te reageren. Gr Marco |
|
||||
|
||||
Update:
Heb het eerste spatbord af, en is inmiddels gemonteerd. Gat in de zijkant voor de bumperbevestiging is weg! Moet alleen nog de sierstrip weer monteren, zit nog te twijfelen met de dunne zwarte variant, of met die erop zat! Pica: Meer foto's komen eraan! |
|
||||
|
||||
Leuk topic; beetje zelfde stijl als mijn cabriolet.
Ben wel deels met MarcoPolo eens, maar ben benieuwd wat het gaat worden! Ik hou het in de gaten! Btw; welke kleur heeft je auto nou? Ik dacht eerst blauw, maar op die laaste foto lijkt het wel weer groen |
|
||||
|
||||
Het is blauw, maar de foto vertekend het een beetje, had met flitser moet fotograferen!
Nu het andere spatbord nog voor elkaar maken, en dan beginnen aan de deuren! |
|
||||
|
||||
Niet met de flitser fotograveren! Tis duidelijk te zien dat het blauw is, misschien (Skeez) je beeldscherm eens goed calibreren. Zal je veel schelen in het kleurbeeld...
Maar ziet er netjes gespoten uit! |
|
||||
|
||||
Andere spatbord is ook gespoten en gemonteerd!
Binnenkort nieuwe foto's. Hij is nu niet fotowaardig, alle sierlijsten liggen er namelijk af. Er komen andere sierlijsten weer op! Ook is er een andere grill in de maak, eentje zonder embleem met verstralers en met de rode randjes! |
|
||||
|
||||
Hier even een vrij onduidelijke foto van de nieuwe gril, vindt het minder sober staan als zonder de verstralers.
Ik ga de randjes nog NETJES marsrood spuiten, het is een tijdelijke oplossing totdat ik geld heb voor de metalen rode biesjes! |
|
||||
|
||||
Heb de sierlijsten er maar weer opgeklikt, even nieuwe clipjes gehaald bij de dealer! Ook even de kentekenplaat wat netter gemonteerd.
Ik moet helaas 1 nieuwe sierstrip zien te vinden Bijde spatborden zijn inmiddels gespoten, hopelijk volgende week 2 deuren ophalen. De gril is nog under construction En ik zit nog te twijfelen over welke onderlip eronder komt. Zo staat hij er nu bij: !!! UNDER CONSTRUCTION !!! |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit hoor..veel plezier ermee.. gr ronnie
|
||||
|
||||
Thanx Ronnie!
|
|
||||
|
||||
Weer een kleine update:
Heb de randjes van de grill netjes marsrood gespoten! Ik heb het in vele lagen opgebouwd, zodat het lijkt dat er een echt biesje eromheen zit. Zal "soon" pics plaatsen van het eindresultaat, het moet nog even goed drogen! Zit nog te twijfelen over een gti logo voor in de grill. Jullie mening is welkom hoor!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Pics?! Ben benieuwd! Heb trouwens nog wel zo'n GTI badge liggen |
|
||||
|
||||
Ja zit nog te tijfelen over zo'n logo!
Hier een paar foto's (en ja de auto is stoffig vies) Betere foto's volgen nog!!! Last edited by Samurai : 07-05-2008 at 20:51. |
|
||||
|
||||
Staat wel netjes zo met de rode bies.
Maar wat voor kleurtje is het nu eigenlijk? |
|
||||
|
||||
inderdaad niet verkeert nee..
|
||||
|
||||
Bedankt volksforummers,
De kleur van de bies is marsrood, en dan de donkerste variant! De kleur van de auto is heliosblauw. Ik moet het binnenkort wel even overnieuw doen, is met het afplakken niet helemaal goed gegaan! Zit nog steeds te twijfelen over het gti logo, het is geen gti natuurlijk... |
|
||||
|
||||
Maakt je GTI-look wel af
|