|
|||
|
|||
vwjelle
hallo, ik wou me even voorstellen, ik ben jelle en kom uit dalfsen, ben 19 jaar, bijna 20 rij in een golf 3 1.6, het is mijn 2e auto en ben zeker van plan om door te rijden in vw. zou een paar foto's laten zien.
foto's van de achterkant en binnenkant komen nog. interieur is trouwens mooi leer.. groeten jelle |
|
|||
|
|||
ha ook maar even voorgesteld!
|
|||
|
|||
ja werd nou wel is tijd dacht ik zo haha..
|
|
|||
|
|||
inderdaad jammer van dat kutweer vanmiddag in hardenberg... wel leuke 10 minuten daar haha zie je straks wel jojo
|
||||
|
||||
Yo welkom!
Heb je nog wat duidelijkere foto's van de velgen? zien er wel goed breed uit.
|
||||
|
||||
welkom... De auto ziet er van voren stoer uit!
|
|||
|
|||
ja, dankje, maar velgen valt wel mee hoe breed, komen bredere onder, maar ik zou er morgen even wat meer foto's bij doen, velgen achterkant en interieur..
|
|
|||
|
|||
Hey welkom! Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar de fotos. Gr jarno
|
|
|||
|
|||
hier nog de beloofde foto's
De eerste foto van de voorkant is hoe die er nu uit ziet, met de doorgetrokken booskijker.. |
|
|||
|
|||
Volgende week arnhem nog meer mensen die heen gaan...
|
|
||||
|
||||
de jelle
|
|
|||
|
|||
de jelle?
|
|
|||
|
|||
welkom ,,, jelle je faam is je naam al vooruitgesneld....
t ligt allemaal nogal gevoelig je moet het een beetje in perspectief zien ...... kan iemand, deze echtte golf bezitter en bezitter van de mooie friese naam jelle op de hoogte brengen..........
|
|||
|
|||
De auto is in de laatste paar weken aardig op vooruit gegaan, zijn er mee bezig geweest, en alles is bijgespoten en deukjes eruit, nieuwe voorbumper enz, mooie 16'' bobet t velgen eronder inmiddels, van binnen is er een dvd scherm in gebouwd, waar normaal het dashboardkastje zit, en in de hoofdsteunen zitten schermen uiteraard met een playstation erin
maar hij is er op vooruit gegaan, ik ga er zo snel mogelijk foto's vor jullie opzetten gr vw jelle |
|
||||
|
||||
Quote:
een ps3 hoop ik? ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
ps
Quote:
sorry, nog geen ps3, ik wacht op de slimline uitvoering zet er morgen foto's op. gr jelle |
|
|||
|
|||
Quote:
lol
|
||||
|
||||
Foto´s?
|