![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als het goed is, heb ik volgende week de klauwen etc terug..
lagers heb ik ondertussen ook liggen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Erg dikke wagen
![]() Met dat blokje erin straks gaat dat lopen als de brandweer ![]() Gaat goed komen. Gr Jarno |
|
||||
|
||||
![]() Dik in orde PL met ABF...... ..Top!
|
||||
|
||||
![]() Waar heb je mooie SKF lagersetjes vandaan?
|
|
||||
|
||||
![]() En,...als je het blok zat bent,....gooi maar deze kant op
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kan niet anders zeggen als mijn complimenten.Dit is echt gaaf.Ben echt benieuwd naar het eind resultaat.Jij was gister toch ook in Oss bij de Mini meeting.Zo ja hebben we het nog even over je mooie project gehad rond die blauwe golf 2 vr6.Keep up the work.
|
|
||||
|
||||
![]() Geen woorden voor netjes echt suuuuuuper.
|
|
||||
|
||||
![]() thx heren, ik doe mn best er wat schoons van te maken waar ik trots op kan zijn
![]() @ kb2, ja dat was ik ja ![]() @ ruben, hier bij de automat. zaak vroeg ik naar SKF of INA ofzo, en dat hadden ze ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag alle gecoate delen opgehaald, ziet er allemaal keurig uit!
![]() Ik zoek echter met spoed andere zuigers voor in de klauwen (girling 54, g60) Deze hebben ze namelijk van buiten gestraald ![]() Dus als iemand wat weet!! |
|
||||
|
||||
![]() Afdichten gaat dmv een rubber keerring. Voor de rest durf ik het niet te zeggen.
Zuiger flink insmeren met speciale bremscilinderpasta van Até zal ook wel helpen ? |
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog een splinter nieuwe klauw te liggen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er super netjes uit.
|
||||
|
||||
![]() Klauwen kosten nieuw 70 euro, nee ik moet enkel de zuigertjes hebben
![]() Heb de geleidepennen en kaders schoogemaakt en opgeschuurd, ingevet en nieuwe geleidepenhoesjes gemonteerd. Kon het niet laten de hoofddelen even in elkaar te zetten ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
70 euries ...phoe duur ... maar volgens mij zit jou schijf om de verkeerde kant ( zie pijl draai richting ) |
|
||||
|
||||
![]() vond 70 euro wel meevallen, orgineel vw met zuigers enal? afijn boeiend verder
![]() Ja die zit verkeerd om, zag het, ach het gaat om het idee, tplaatje is leuk toch? |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de zuigertjes opgehaald en meteen de klauwen maar in elkaar gezet.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Strak werk!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel veel respect voor de manier waarop je 't aanpakt.
Als ik zelf de tijd en 't geld ervoor had ging 't bij mij ook zo. Super gaaf!
|
||||
|
||||
![]() Dus toch de goede klauwen Martinus?
|
||||
|
||||
![]() Ik twijfelde over de fusees, die zijn idd wel goed. De remzadels waren niet de juiste, heb nu ook de goeie liggen, zal eens een foto schieten ter vergelijk. Als de remzadels terug van de coater zijn kan de boel inelkaar! Enkel nog toplagertjes halen, nieuwe veerpootbouten etc
![]() |