|
||||
|
||||
Olie stuurbekrachtiging, welke?
Hallo allemaal!
Heb vanmorgen alle vloeistoffn maar weer eens gecheckt en zag dat de olie van de stuurbekrachtiging aan de lage kant was. Heb alleen geen idee welke olie ik kan gebruiken daarvoor... Volgens het instructieboekje moet daar olie in speciaal van VW (??) Kan ik daar ook andere stuurbekrachtigings olie in doen of gaat dat niet? En hoe kan ik zien of er nog genoeg bakolie in zit?? En waarmee en hoe vul je dat bij?? Bedankt alvast voor het antwoorden!!!!!! Dennis
|
|||
|
|||
atf olie gebruiken.....(automatenbak olie)
Greetz |
|
|||
|
|||
groene olie moet er in de stuurbekrachteging
|
|
|||
|
|||
Quote:
atf heeft de zelfde eigenschappen! |
|
||||
|
||||
dat bedoel ik
|
||||
|
||||
Dit is ook nog een optie.
KROON OIL SP 3013 Universele hydrailische olie voor bijv.: niveauregelingen, schokdempers, hydraulische koppeling- en stuurbekrachtigingssystemen voor voertuigen van onderhanden Volkswagen, Volvo, GM en Mercedes Benz Last edited by Dubweiser : 08-04-2008 at 12:13. |
|
||||
|
||||
Thanks allemaal!!! FF naar de autoshop dus en busje ATF halen....
|
||||
|
||||
Quote:
Het enige juiste antwoord. Absoluut geen ATF in de vw stuurbekrachtigingen. |
|
||||
|
||||
Dan is het maar goed dat ik nog niks gehaald heb!!!
Maar wat wordt precies verstaan onder groene olie?? Dat het groen en vettig is is logisch......duh! Maar is het echt iets specifiek voor de stuurbekr. van VW wat je niet overal kopen kunt? Anders kan ik misschien toch maar ff langs de dealer karren.... Voordat ik wat verkeerds doe....
|
||||
|
||||
Lees deze lijst maar even door, dan kan je zien of jouw wagen ook geschikt is voor deze stuurbekrachtigingsolie ''SP 3013''
Lijst van Personenwagens |