#1
|
|||
|
|||
Retour systeem ombouwen.
Hallo,
Ik had van de week in ingeving voor me G40. Je hoort veel over het monteren van een dumpvalve op een G-lader. Dit heeft eigenlijk helemaal geen nut omdat een lader een retour heeft. Ik zat te denken. als ik dat systeem op me gasklep nou eens aan zou passen. zodat de retourklep weg valt. en ik monteer een dumpvalve op de plek waar normaal de retourslang op word aangesloten. Heb ik dan een werkend geheel? Of gaat de zaak meteen drukopbouwen als ik ook maar een beetje gas geef? Tis maar een ingeving, dus ik dacht ik post hem even. Gr, Pim |
#2
|
|||
|
|||
Volgens kan je het makkelijker oplossen door er een Puchfiltertje oid erop te zetten. Heb je ook geen dure dumpvalve nodig
|
#3
|
|||
|
|||
Nee, dat weet ik. Ik heb dat nu ook.
Maar ik vroeg me af of het mogelijk is om het om te bouwen zodat een dumpvalve wel effectief is. Ik heb namelijk nog een dumpvalve van HKS liggen. Die heb ik toen der tijd van een schade auto af geschroeft. En die dumpvalve ligt nu maar doelloos te liggen. En het lijkt me verder gewoon wel gruwelijk om hem erop te bouwen. Het enigste waar ik mee zit, is of het systeem bij verandering in het vacuum niet meteen vol druk op gaat bouwen. Omdat die dumpvalve sluit en de druk dus door het spruitstuk gaat. Dat lijkt me namelijk niet zo lekker bij koude start. Gr Pim |
#4
|
|||
|
|||
Ik bedoel zo als op de onderstaande foto.
Alleen dan een G-lader ipv een Turbo. http://www.polotreff.de/data/upload...000/26817_3.jpg Gr, Pim |