#1
|
|||
|
|||
polo blok 1.3i in een golf 1.3i???
van mn golf ligt de koppakking er uit en op dat te maken is best veel werk dus ik wilde het blok ruilen met een andere...
nu heb ik waarschijnlijk een blok gevonden maar dat komt uit een polo 1.3i Het is een blok incl. de bak nu wil ik weten gaat dit passen in mijn golf?? dat kan ik weten door het motor nummer te vergelijken maar ik heb geen idee waar ik dat kan vinden en helaas de persoon die het polo blok aanbied heeft ook geen idee welk type het is wie kan me helpen tnx! |
#2
|
||||
|
||||
past normaal zonder problemen.
motorcode staat op het onderblok ter hoogte van de alternator, daar heb je als je langs boven kijkt een plat stukje, daar staat de motorcode.
__________________
Polo 1.0 '89 Fox -Wat niet heel is, kan ook niet stuk gaan- Grtz Michael
|
#4
|
|||
|
|||
TNX!! ik ga vanmiddag ff kijken of ik em daadwerkelijk kan vinden!
Ik laat het nog even weten |
#5
|
||||
|
||||
koppakking is minder werk dan een blokwissel. Heb je nog een andere reden om het blok te wisselen (versleten/veel km's)??
Anders zou ik er serieus over denken om de koppakking toch te vervangen. Kost via Ebay nog geen 50 euro, heb je alle pakkingen/bouten voor de klus.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#6
|
|||
|
|||
vanmiddag geen tijd gehad om te kijken :$ morgen zeker wel!!
het is niet alleen de koppakking... de bak is ook niet goed, hij schiet steeds uit zijn 3 en er zijn een aantal lagers gaar want het klinkt allemaal nogal rauw. dus als ik de koppakking doe moet ik ook de bak doen want opzich dat geluid kan ik wel hebben maar dat ie elke keer uit zn versnelling schiet is k*t dus al met al is het ws wel "makkelijker" om de motor e.d. te wisselen |
#7
|
||||
|
||||
Past prima heb het een paar weken terug nog gedaan alleen steunen even om zetten.
__________________
Moai sûnder wjergea binne de Wâlden: smûk skaadzjend beamtegrien oeral yn it rûn |
#8
|
|||
|
|||
Golf is weg.... heb nu maar een hele polo gekocht
|