|
||||
|
||||
eindelijk vr6 gekocht
Na lang zoeken eindelijk een goede vr6 kunnen kopen. Hij is rood en voorzien van glimmende New-beetle wielen.................oh ja en hij is 1:10 strips en spatbordranden moet ik er nog wel even opplakken..............lang gelden al zoiets gehad..............en nu voor zacht prijsje op Ebay.de gekocht
|
||||
|
||||
Haha geinig blijft leuk modelbouw
|
|
||||
|
||||
Is gebouwd bij een modelzaak hier net over de grens.................als vitrine model..............staat al 2 jaar stof te verzamelen en nu via ebay voor schijntje compleet gekocht.................van de week even ophalen even kijken of ik het nog kan
|
||||
|
||||
Gaaf man
laats zoiets gezien in kever versie, lekker plat. Wel leuk om te hebben
|
||||
|
||||
Zo heb ik vandeweek een hele gave Beach Bus gekocht.
en komt er volgende maand nog een project uit '58 binnen.
|
|||
|
|||
gaaf ding !
gr. Martijn p.s. heb je er al een schroefset voor kunnen vinden !?
|
||||
|
||||
Zelfs de motor voorin zie ik
Leuk man en Tamiya modellen zijn echt gaaf! Ik kocht van de week een Mercedes 190E DTM van een jaar of 19 oud en ik heb mijn oude Monster Beetle ook van de zolder gehaald en ergens in woonkamer geparkeerd. Gewoon leuk
|
||||
|
||||
1:10!!
@ Wessel ius: die 'stenen karikaturen' zijn idd ook erg leuk, had ze al eens gezien, maar WAAR ook alweer?
Ik wil er ook wel zo één, maar dan een Corrado... @ Dasher: Mooie wagen, die VR6, ik zou er wel een embleemloos grilletje op zetten... (jammer dat het geen 3-dichte-deurs is ) Modelbouw is idd leuk (zie ook mijn onderschrift ) en ook erg leerzaam, want vaak is de techniek precies hetzelfde als 'in het echie'! (vooral bij helicopters; die rotor-techniek is errug mooi...) Dit is mijn collectie: Het jacht (1:15, 80cm) is elektisch aangedreven, de auto's 2,5 cc nitro...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 02-04-2008 at 21:44. |
|
||||
|
||||
hey
mooi golfje. heb je hem toevallig al opgehaald? succes met het plakken van de stickers |