|
||||
|
||||
Mooie golf
ziet er echt netjes uit
|
||||
|
||||
Van de week even de hemel eruit gehad en deze bekleed met een soort zwart alcantara, ook de stijltjes maar even meegenomen. Alleen de rest van de spullen moet ik nog ff zwart spuiten.
Ook zijn er weer eens andere wielen onder gekomen, namenlijk DZ exklusiv. verder nog ff 65mm RVS vanaf de turbo met een bescheiden eindstukje.
|
|||
|
|||
Staat hem heerlijk hoor Bas.
|
|
||||
|
||||
Mooie auto!!!
Maar is het ook een AAZ?? Die heb ik namelijk ook, en zit te twijfelen over een sportuitlaat (alleen einddemper hoor) Maar ben bang dat die dan nog meer lawaai gaat maken.... Want echt stil kan je de motor niet noemen..... Maar vind vooral de spiegels in het zwart erg mooi staan! En het creme leer natuurlijk! Jummie!!
|
||||
|
||||
Ziet er weer netjes uit,
interieur is echt strak Had je bij de 16" bbs velgen die auto op het laagst?
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties allemaal.
Het is idd een aaz en hij maakt wel iets meer geluid maar ik denk dat die motor harder rammelt als dat er herrie uit de uitlaat komt en hij trekt wel weer een beetje beter. Op die BBS velgen reed ik ongeveer op z'n laagst denk ik. Maar met die TT wielen heb ik aan m'n schroefset ook niks veranderd.
|
||||
|
||||
ziet er mooi uit. wel apart zo'n alcantara hemel. eigelijk nog nooit gezien maar zeker wel mooi
|
|
|||
|
|||
niet voor te z**ken ofzo... ik zou effe die achterste beugel onder de uitlaat terug zetten... deze zorgt namelijk voor de stijfheid van je carroserie... verder wel een erg dikke 3...
|
|
||||
|
||||
Die beugel heb ik er onder uit gereden en die auto is zo stijf als een plank