|
|||
|
|||
Golf 2 1600
Hallo allemaal.
ik zit al een tijdje op dit forum te koekeloeren en heb er al heel wat handige tips weggehaald. Maar nu zit ik met de volgende 2 problemen. zoals in voorgaande topics stond het stotteren en het inhouden van de motor bij t rijden na een koude start en het stationair lopen als de motor koud is. dat gaat niet zo lekker. nu zag ik dat ik 2 slangentjes los hat liggen. Kan iemand mij daar wat meer over vertellen? Mvg Ron [IMG] [/IMG] Last edited by Ron89 : 24-03-2008 at 17:01. |
|
||||
|
||||
voor de pics: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
of als je de foto op een site hebt staan : [img]linkvanjefoto.jpg[/img]
|
||||
|
||||
hallo ..
lijkt wel retourleiding benz.. succes gooigolf .. |
|
||||
|
||||
Slangetje van de 1ste foto lijkt wel een koelwaterslang voor de caberateur (sjook). En 2e foto kan ik niet zien waar die weg komt heeft niets te maken dat wat slecht loopt volgens mij , maar dat is geen benz.. retour leiding die loopt als je kunt zien onder de luchtfilter buis door .
|
|||
|
|||
de 2 e slang loopt helemaal onder de auto door richting de tank samen met die blauwe retour slang wat onder t filter doorloopt.
weet iemand waar ik die 2 slangen aan moet m koppelen/ mvg ron |