|
|||
|
|||
@Rowan
zijn dat 15 of 16' zou me dezelfde willen halen wel in het wit voor op men zwarte golf, kweet niet als het mooi gaat zijn, wat denk je ? |
|
||||
|
||||
Quote:
dat had ik niet van Votex verwacht! |
|
|||
|
|||
het eerste gaatje doet zeer en dan moet je de andere ook gewoon doen
|
|
||||
|
||||
Quote:
zijn 16" voor 7,5J en achter 9J ik denk dat wit wel erg mooi kan staan onder een zwarte golf wel met gepolijste velgbedde dan he
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
Hier mijne dan.
Status: druk bezig met de LMM. Hij is helemaal origineel. Wil er alleen weer originele mistlampen in en misschien iets naar beneden en TT velgen onder. |
|
||||
|
||||
Mooie kar!!!
Die van mij blijft ook zoveel mogelijk orgineel...
|
||||
|
||||
Quote:
dank je.. die van jou is ook mooi hoor.. de kleur ook!! ja bij VW hebben ze echt wel nagedacht over het ontwerp van de golfjes.. je hoeft ze echt niet te verbeteren Ben wel benieuwd hoe het staat.. 17'' TT velgen en dan 40mm verlaagd |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Jetta_1]Hier een paar foto'svan mijn golf3
En nu op TT's Deze vind ik echt superbruut!!! Hebben deze velgen nog verschillende ET-waardes? of is er maar 1 soort. wat zou zo'n setje mogen kosten? |
|
||||
|
||||
Dank je, nee ze hebben rondom dezelfde et waarde (weet nu ff niet welke) Deze wielen koop je voor een paar honderd euro al. Maar dan moet je nog aan die banden zien te komen.
|
||||
|
||||
Quote:
Hebben al deze soort TT velgen de zelfde ET waarde.. ik wil wel zulke namelijk Ik wil hem dan alleen 40mm verlagen denk ik. Ik vind jouwne echt super.. ook de platte bandjes.. maar dan kom ik niet mijn straat in |
|
|||
|
|||
Die van mij er ook bij
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb deze velgen onder de Golf IV..............zijn volgens mij voorvelgen en achtervelgen..................had de achtervelgen laatst voor zitten en toen stonden ze verder naar buiten dan achter Bij interesse zijn ze te koop............ zijn deze, zijn 17inch en 5x100
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt mail |
|
||||
|
||||
Passen alle TT velgen zonder dat ze uitsteken of tegen je schokbrekers komen?? of moet je uitkijken voor bepaalde ET-waardes? ik zie dat je ze in ET33 en 35 hebt.
Last edited by Soumensch : 23-03-2008 at 21:38. |
|
||||
|
||||
Vorige week gekocht van een 65 jarige man. 10 jaar lang in bezit met een stapel aan documentatie 260.000km en rijdt als eentje met een ton op de klok
|
||||
|
||||
ik had de mijne ook van een 50 jarige man gekocht
270.000 op de teller en een hele stapel met papieren. 2 jaar plezier mee gehad, toen weer verkocht. zag er precies diezelde uit als de joune(mad_uwe) en voordat ie verkocht werd zag ie er zo uit... onntopic: mijn oude vr6
|
||||
|
||||
Ik hoop dat ik er ook tenminste 2 jaar plezier van heb Overigens blijft ie qua looks origineel alleen het onderstel wordt aangepakt en er komt een GTI Edition Recaro interieur in
|
||||
|
||||
Quote:
Super! ik vind ze origineel het mooist. Mijne wil ik ook verlagen.Weet alleen nog niet precies hoeveel mm. Ik heb vandaag TT velgen gehaald nu alleen nog bandjes |
|
||||
|
||||
Whee!!
Ik heb mn auto er al tussen staan, maar wou toch nog even wat paas foto's showen. Maar nu de hamvraag! Moet ie achter nog iets lager of niet?