|
||||
|
||||
Lijkt complex maar dat is het echt niet, gewoon over de stuurkogel schuiven en moer aandraaien. Vork heb ik zelf nog niet gebruikt dus weet niet of het gemakkelijker is of niet.
|
|
||||
|
||||
Dat is een super makkelijk ding, wil er zelf ook nog eentje aanschaffen.
Scheelt weer hamerschade aan de fusee's whehehe. Goed bezig Ruben!!! |
|
||||
|
||||
Dat was inderdaad ook mijn motivatie!
http://search.ebay.de/search/search... ker&category0= |
|
|||
|
|||
Ruben...je ben echt niet wijs... dat is pas liefde en doorzettingsvermogen om je dromen waar te maken... Ik (en veel meer denk ik) ben/zijn jaloers op jou.
Keep up the good work ! En vooral hou ons op de hoogte !
|
||||
|
||||
Bedankt voor je compliment. Vraag me soms inderdaad ook wel eens af wat ik me toch allemaal op de nek heb gehaald
Maar hopelijk heb ik zaterdag weer een mooi stukje motivatie erbij. Dat zal ik als alles goed gaat dan ook wel even hier laten zien! |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd, mooi gereedschap!
|
|
||||
|
||||
@ Pedaalemmer! Tis geen zaterdag meer, maargoed. Ik ben heel blij, de koop is namelijk door gegaan.
De grote vraag was namelijk: Zijn de spullen goed en zo niet, kan het nog gerepareerd worden? Gelukkig was het antwoord: Nee, ja. Dus ik heb ze gekocht. Check de fotoshop: En het background formaat: http://aycu22.webshots.com/image/50...32070458_rs.jpg Last edited by RubenD : 30-03-2008 at 01:45. |
|
||||
|
||||
Dat zijn mooie wielen, wat moet je er nog aan doen?
Is wel grappig, dat ik die verkeersdrempel zie op die foto. Daar heb ik een keer een ongeluk gehad (achterop iemand geknald) Wanneer is ie af? |
|
||||
|
||||
Haha, wanneer is die af, weet jij het, weet ik het?
Het zijn trouwens Replica's van het model BBS CH. Ik ga eerst sparen voor het herstellen ervan. 3 velgen hebben hoogteslag. De 4e is eigenlijk goed maar die word ook nog even onder de loep genomen. Eentje moet gelast worden. En daarna ga ik sparen voor de vreselijk duren bandjes: 195/40-17" De lijstenset die je ziet, zit er ook nog niet op. De bumpers had ik er voor de foto ook maar weer opgehangen |
|
||||
|
||||
Je kan fotoshoppen, zeg! Het ziet er mooi uit allemaal; had ook niet anders verwacht van je... Ga zo door.
Wat ik me wel afvraag bij zó veel werk: ga je hem uiteindelijk spuiten, of is de lak goed genoeg en is een uiteindelijke goede poetsbeurt genoeg? Hij ziet er meestal wat stoffig en doffig uit... (kan aan de kleur of het weer liggen natuurlijk) Mooi man!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
zon ding moet ik ook eens gaan kopen, handig!! |
|
||||
|
||||
Haha, toch maar wel Martinus?
De lak, die lijkt nergens meer na. Doel is nu om de auto technisch helemaal goed te krijgen. Dan heb ik nog altijd dingen als airco en cruisecontrol op het lijstje staan. Nu ik, denk ik toch wel, de juiste wielen voor mijzelf heb gevonden is het eigenlijk een kwestie van sparen om hem opnieuw te laten spuiten. Want de lak is echt niet goed. En waarom hij zo stoffig lijkt, hij is al meer als een jaar geschorst en word daarom ook nooit gewassen. Tis allemaal stof wat je ziet op de foto. Als je hem op de grote resolutie bekijkt zie je ook gelijk dat ik op bepaalde plekken de auto heb aangeraakt en dat daar dus minder stof ligt Maar goed overspuiten is zo vreselijk duur. Dat zul dus helaas nog wel even op zich laten wachten. |
|
||||
|
||||
Erg mooie velgen zoals ik al zei! Hoewel ik toch nog steeds van mening ben dat 185-35-17 ook goed zal staan en nog wel grip zal hebben.
Mooie lijsten ook.
|
||||
|
||||
Damn dat staat erg dik onder je golf! Mooi project man, je hebt flink geduld voor dat ding
|
||||
|
||||
Handige site waar je die kogeltrekker vandaan hebt. Ze hebben er ook doppen om die moeren op de toplagers van de voorpoten los te halen, 4 maten, voor 16,50. Die bestel ik maar meteen ook
|
|
||||
|
||||
Dat had ik niet eens gezien, achja heb de juiste dop voor de Mk2 wel.
@ Erik, inderdaad, die lijsten zijn heel mooi en die banden, denk dat ze dan echt te dun worden. Als ik naar de Golf 3 met TT wielen kijk. Om een voorbeeld te noemen. Maar voorlopig heb ik die banden nog niet. Zal eerst eens opzoek gaan naar duidelijke foto's van beide maten. Tis alleen dat mijn 17"ers 7,5" breed zijn en dat was geloof te breed voor 185/35. Mister Cool, bedankt voor het compliment. Ik doe me best om er een leuke wagen van te maken! |
|
||||
|
||||
Zo heb ik vandaag, bij een vriend van me die er de spullen voor heeft, deze beugels opgehaald:
Ik bracht hem het zwarte voorbeeld en 2 aluminium staven en kreeg ze zo weer terug Het zijn de beugels die aan het stoelframe zitten om de stoel te kunnen verschuiven (ontgrendelingsbeugels dus). |
|
||||
|
||||
Zo, ondanks dat de trein vertraging had, heb ik toch nog gehaald. Wat gehaald, nou om op tijd bij de lokale "ijzerboer" te staan.
Heijcon om precies te zijn, daar heb ik wat materiaal gehaald. De 30x15 kokers van 440mm lang 4st. Die ik zo gedoneerd kreeg Dit materiaal is nodig voor de stoelframes. En toen naar de overkant gelopen, aangezien ze bij Heijcon helaas niet de juiste maat hadden. Bij de Witte Smid aanhangwagens heb ik de buis gekocht. Waar deze voor is zullen jullie met de tijd vanzelf wel zien. Mijn VDO drukvoeler was woensdag ook aangekomen uit de States. Een week ervoor het geld overgemaakt en nu al binnen. Ook nog voor minder als de helft van het geld van wat hij hier (NL/DL) kost zonder verzendkosten hier in de bus. Dat is nog eens betaalbaar onderdelen kopen. |
|
||||
|
||||
Dat zijn leuke onderdelen, ik denk dat de buis is voor de metertjes??
|
|
||||
|
||||
De metertjes zijn 52mm en de buis is geloof ik 46mm...
|