|
||||
|
||||
Strak plan! Ik zie het wel verschijnen.
Enne...zijn vrouwen welkom in "the workshop"? Ze zal de wieltjes zelf ook wel effe willen zien! :biggrin: |
|
|||
|
|||
Quote:
Tuurlijk is ze ook welkom !! (als ze er maar geen probleem van maakt dat er het nodige "bloot" in de kantine hangt ... ) |
|
||||
|
||||
Even (laten) sjoppen:
Dit: Plus dit: Geeft dit!: Ganz geil! |
|
|||
|
|||
+
geeft: |
|
||||
|
||||
Pfoe! Dat is wel heeeeel laag! Wel stoer!
Heb je wel eens gezien hoe de bandenbak bij een type drie zit? Ik ga voor een tikkie omlaag. meer niet. |
|
||||
|
||||
WATJE !!
Maximaal omlaag, Miss M. zit ook op elke drempel vast en kan er nu ook om lachen
|
||||
|
||||
Nee, ik ken G's rijstijl!
Mijn kever parkeert ze ook met de bandenbak tegen de stoep! En ze wil zelf ook niet ZO laag. Ik had hem zelf ook plat op z'n pens gegooid! :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
. Last edited by evilnyntje : 25-06-2004 at 15:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja en nee, ik had de kabels vervangen, de bougies vervangen. Martijn van Aircooled.nl heeft geprobeerd of het aan de afstelling lag. Ik begreep dat de onsteking "verbrand was"? Weet jij welk deel dan? Martijn had de verdeelkap er afgehaald en hij zou dat echt wel gezien moeten hebben! |
|
||||
|
||||
Wat denk je zelf !!!
|
||||
|
||||
Blijft een geweldige foto, dit!
|
||||
|
||||
Hahaha , ik moet echt eens kappen met die bekkentrekkerij! :p
|
|
||||
|
||||
Laat maar
Last edited by evilnyntje : 25-06-2004 at 15:28. |
|
||||
|
||||
Plus en min van wat?
Bobine? Lijkt mij raar, hij ging het volgens die gasten steeds slechter doen. Als de bobine verkeerd loopt tie toch helemaal niet? Raar |
|
||||
|
||||
...
Last edited by evilnyntje : 25-06-2004 at 15:29. |
|
||||
|
||||
Als die 2 omgedraaid hadden gezeten had ie al helemaal niks gedaan......
Beetje vaaaaaaaaaag verhaal !! Wat wel kan is dat de condensator kapot is gegaan ofzo............
|
||||
|
||||
Maar dit is/was natuurlijk het "72'er notch voor Miss G" topic!
Teledails staan wel leuk toch? (Zal ik er een poll van maken? ) |
|
||||
|
||||
ja joh, doe s gek !!
|
||||
|
||||
Wat Een Hok Erwin.
Ja Zal Zo'n Ding In De Schuur Hebben Staan. Hahahahaaaaaaaaa.lol |