|
||||
|
||||
Dit is echt een héél mooi Golfje geworden
m'n complimenten nog héél veel succes met de verdere plannen Groeten |
|
||||
|
||||
prachtig ding!!!
|
||||
|
||||
zeeeeeer vet ja...
|
||||
|
||||
de ice toen het eruit lag
en de country nu staat die achter met 1 hulpveer en voor met 2 hulp veren aangezien die normaal alleen achter er tussen weg is nu staat die zon 5a 6 cm hoger als eerst zometeen de wielen er onder zetten en dan moet die er volgens mij wel op kunnen voor de apk |
|
||||
|
||||
Man,wat n dikke bak
|
||||
|
||||
gelukkig is er aan de hoogte vrees weer een eind gekomen
had moeite met instappen en uit stappen maar na vandaag zit er weer apk op dus in de regen is ze weer naar beneden gegaan deed me gewoon zeer aan de ogen zon county dit lukt dus nu niet meer :P |
|
||||
|
||||
de winter wielen gaan toch echt winterwielen worden
geen zomer wielen meer mis toch echt wat en dat is bling bling en vermogen deze zomermisschien wel weet niet of ik ze op tijd klaar krijg paar maten wie het normaal voor me konden doen zijn poosje op vakantie dus jah alles rustig op zen tijd ga rustig door met men zoek toch naar onderdelen voor een g60 en ga rm's klaar maken wie gewoon worden als nieuw compleet opgebouwt uit nieuwe onderdelen 1 velg wordt gericht en waarschijnlijk nog 1tje want daar ben ik ook niet over tevreden en heb geen zin om rond de 1500 te gaan inversteren en dan 1 kromme velg te hebben aangezien ik dan instaat ben hem kapot op de grond te gooien dan intreceert het me echt geen drol meer had het dan liever aan bijv men zusje gegeven ga het gewoon rustig aan doen en in 1 keer goed dadelijk in een keer alle delen ophalen en dan rustig de harten klaar maken enzv Last edited by 1800 16v kr : 22-03-2008 at 21:24. |
|
||||
|
||||
om een voorbeeld te geven wat de bedoeling is met de motor
hier een filmpje van hoe die moet gaan lopen en klinken http://www.youtube.com/watch?v=iiB3oiRCMnI Last edited by 1800 16v kr : 22-03-2008 at 22:40. |
|
|||
|
|||
mooie plannen heb je succes er mee.
|
||||
|
||||
thanxs man gaat helemaal goed komen
enige waar ik nog niet overuit ben is de breedte van de velgen daarom maak ik eerst 2 klaar in 9j en dan kijk ik of ik breder kan of niet |
|
||||
|
||||
nou gister tehoren gekregen dat men hoepel weer recht is
een deze dagen effe tijd maken om hem op tehalen en anders effe iemand laten ophalen dan kan ik er weer mee bezig |
|
||||
|
||||
vandaag de randen van de velgen gehaald
126 vergulde bouten besteld bij stroeve motorsport dan ben ik nog 8 dingen nodig om de velgen klaar te krijgen en dan zijn 4 randen 4 aluminium hoogglans gepolijste centrale moer kapen als ik die ook binnen heb zullen ze in elkaar gezet worden harten laat ik eerst zo aangezien ze aankomende winter hoogglans verdicht gaan worden |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Oeh die velgen zijn echt ongelovelijk breed.... wat voor banden gaan erop komen?
|
||||
|
||||
Veels te breed achter, gaat niet echt mooi worden (mijn bescheiden mening hoor)!
Voor gaat het nog wel! Wel erg netjes opgeknapt zo. |
|
||||
|
||||
Sorry kerel, maar vind ze ook echt veel te breed achter.
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik : 18-04-2008 at 16:53. |
|
||||
|
||||
Andre, wat zijn ze breed zeg. Zul je straks niet veels te veel voorover staan?
|
|
||||
|
||||
hier de fotos met digi cam
auto blijft zo staan zal bijna recht blijven staan voor komen 185 45 15 banden achter komen 195 45 15 banden voor zit nu 8j onder zijn te smal deze worden 8,5j achter zit nu 9,5j dit is te breed wetelijk gezien ook deze worden dus 9j breed zelfde maten dus als mijn verbreeds staal ze zullen voor en achter 2 mm verder naar buiten staan als mijn stalen velgen |
|
|||
|
|||
bruut bruut
|
|
||||
|
||||
8.5j kun je voor wel hebben inderdaad. Dat ziet er netjes uit.
Achter ben ik benieuwd hoe het gaat vallen, het zal iig wel breed zijn. Heb het ook met mijn 8.5 achter