|
||||
|
||||
Jetta gti voor 625 euro
|
||||
|
||||
Mjah, die had ik ook al gezien, heb er zo mijn bedenkingen bij....die prijs is wel errug laag, hè.
|
|||
|
|||
erg laag
het is een omgebouwde 1,6 cl .....geen GT vind het een klets geld voor z'n ding is een '87 jetta ..met aandacht nodig bied hem 250 euro is ie dik betaald I.M.H.O Last edited by Alberto : 01-03-2008 at 08:57. |
|
||||
|
||||
Ik bedoel dan ook, laag t.o.v. andere Jetta's. 1.3 CL's vragen ze immers ook rustig 750,- euro voor het oude type, het begint bij 1.000,- voor het nieuwe type. En dan heb ik het nog niet gehad, over Jetta's die op de fora worden aan geboden. Als je dan tegen een omgebouwd exemplaar aan loopt met GTi-blok, begint het ook gewoon bij 1.500,- euro.
Dus zo bekeken, is de prijs relatief gezien laag. Ik bied er geen 250,- euro voor, want het is niet, wat ik zoek, dus voor mij heeft ie al helemaal niet veel waarde.
Last edited by JettaPowerrr : 01-03-2008 at 09:29. |
|
||||
|
||||
een vriend van me is de wagen gaan bekijken toen stond ie er 1 dag op koppeling is helemaal weg, hij is overal bijgespoten met zilver dat zijn dan die vale plekken gewoon een hok
|
|
|||
|
|||
Quote:
€ 250 ,- euries dus |
|
||||
|
||||
Geeft de sloop dat er nog voor dan???
|
|||
|
|||
Quote:
Sloper heeft net 250 geboden toch |
|
|||
|
|||
Quote:
nee goed lezen domi |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee. Jij goed lezen Alberto |
|
|||
|
|||
Quote:
nee lees jij maar eens goed ( het haar even uit de ogen ) er staat ....bied hem 250 euro is ie dik betaald I.M.H.O er staat Niet ......IK bied hem 250 euro is ie dik betaald I.M.H.O dat woordje IK scheeld me toch € 250,- |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hehehehe
|
|||