|
||||
|
||||
Quote:
Mooie vruchtjes
|
|||
|
|||
Quote:
u vergeet de veeeeeeel MOOIE DAMES Femme |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat kin ik no net sizze de baas sit njonken my mar der ron mooi spul om bliksum pybe
|
|||
|
|||
Quote:
even in NL doen femme , anders wieberen ze het er is wel een frysk topic maar van de dames zijn wel foto's heeft ronny wel op de plaat |
|
||||
|
||||
@ Nas, je kan ook in mijn camper slapen bij ons in de loods Ook in Suameer Of even een matrasje bij ons over de vloer
|
||||
|
||||
oke doe het wel in het nederlands.
|
||||
|
||||
is ook geweest maar heb de poster vergeten haha tis wot
|
|||
|
|||
Quote:
neemt uw zwager wel mee |
|
||||
|
||||
Quote:
waar zou ik toch zijn zonder mijn zwager
|
||||
|
||||
Hey jongens de poster hangt al achter op de bus dus het reclame rijden is begonnen
|
|
||||
|
||||
Hangt er nogal in, zo'n meeting
|
|||
|
|||
top mannen ....
|
|
||||
|
||||
Toppie hoe doen jullie dat met die posters ik zou best ook wel eentje willen hebben voor in de auto maar tis zo ver rijden om er eentje te komen op te halen??
gr ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
ja vorig jaar was je al vroeg als je nu een poster zou komen halen ben je nog vroeger vraag alberto of die je een kan opsturen maybe?
|
||||
|
||||
K heb de flyer achter mn voorraam liggen.......
|
||||
|
||||
POSTER HANGT Zijn er ook flyers!!! altijd handig voor aan de klanten te geven zijn veel vw liefhebbers bij uit heel het land!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|||
|
|||
Quote:
ja wis femme ....even melde bij GTITDI (eddie) of bolfvariant (ronnie) Last edited by Alberto : 01-03-2008 at 17:02. |
|
||||
|
||||
Als het goed is neemt Eddie die morgen wel mee naar de vw-speed meeting
Kan zelf helaas niet, we gaan naar kabouter plop in Groningen moet ook op zijn tijd |
|
|||
|
|||
Quote:
tja heit zijn valt niet mee mijn maat gaat morgen met mij mee . heeft mem de handjes even vrij met de kleine vrouw |
|
||||
|
||||
Quote:
Valt mee komen meer meetings , nog even naar de Mac en een blij jochie op de achterbank dat maakt veel goed |