|
||||
|
||||
Koppelstuk Supersprint uitlaat
Luitjes,
Ik heb mijn spruitstuk gemonteerd, maar nu moet ik een stuk overbruggen van ± 15 cm naar de middenpijp. Eigenlijk moet hier een flexibel stuk tussen, zodat er nog iets van beweging in zit ten opzichte van het spruitstuk. Op m'n spruitstuk zit wel een flens waar ik een andere flens tegenover kan zetten met 2 van die veren/bouten ertussen. Alleen is een stuk pijp met flens niet zo los verkrijgbaar volgens mij. Ik zat er zelf aan te denken om mijn middenpijp door te zagen en daar zo'n flexibel stuk (met dat gevlochten gaas spul) tussen te lassen. Dan is mijn pijp direkt flexibel, en heb ik die afstand overbrugd. Is dit een goeie oplossing ??? Of heeft iemand een beter idee..... Foto's zijn van harte welkom !!!!! Alvast bedankt voor de reactie's. Groeten, Fred EDIT: En is het ook aan te raden om i.p.v. een tussenpijp ook een tussendemper te monteren i.v.m. het aantal decibel ?????
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by LRR : 14-02-2008 at 11:01. |
|
||||
|
||||
Hallo Fred,
Gaat het om een 16V of niet? Bel me anders even ik denk dat ik de oplossing wel weet 072-5321212