|
||||
|
||||
Dakspoiler/Intrieur/Lijsten vraag
Goeiemorgen,
Ik heb een aantal vragen wat betreft dakspoiler/intrieur/lijsten van een Golf II. Op de sloop staat er een golf 2 met leer intrieur. Nu is dit een 4 deurs intrieur en ik heb een 3 deurs. Kan ik de stoelen ombouwen naar een 3 deurs. Dus dat ik de instap hulp over zet ?? En passen de achterste deurpanelen van een 4 deurs in een 3 deurs ?? Ook heeft deze golf een dakspoiler en lijsten . Mijn vraag is of deze spoiler zo over te zetten is. De golf heeft ook dikke bumpers met lijsten. Ik zelf heb dunnen bumpers. Passen de lijsten dan ook bij mij er op ?? Ik hoop dat er snel iemand is die hier antwoord op kan geven zodat ik snel alles kan strippen van de golf en in de mijne zetten Alvast bedankt. M.v.g Danny |
|
||||
|
||||
stoelen wel, deurpanelen uiteraard niet, voor ook niet...
|
||||
|
||||
spoiler zit met boutje door het raam als het een ori is. dus het raam moet ook over gezet
lijsten set past ook niet, deurmaten zijn anders bij 5 deurs, 3deurs deuren zijn veel langer.
|
||||
|
||||
interieur gaat niet passen..stoelen en achterbank wel, maar instaphulp ook niet..zou je flink moeten verbouwen, zou het interieur niet waar zijn..desnoods neem je het interieur mee, en verkoop je het ..en koop je 3 deurs weer