|
||||
|
||||
'90 golf 2 automaat met edition one interieur
IK bied aan wegens het toch gaan rijden van een auto van de zaak een zeer nette vw golf automaat:
Merk: Volkswagen Model: Golf Type: madison Bouwjaar: 1990 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 825 kg Kleur: wit Vermogen: 51kW Cylinderinhoud: 1595cc Kmstand:183.000 Apk vervaldatum:17-12-2008 Extra informatie: De auto is in orginele staat te koop voor de vraagprijs van 850 euro...... Maar er is ook nog een andere mogelijkheid!!!!!!!!! De auto is ook te koop met: * Nieuw supersport schroefset met nieuwe toplagers(max 300 km oud) * Nieuwe heldere koplampen met nieuwe xenon verlichting 6000 k * Geheel rode achterlichten * Net edition one interieur (compleet) * Org 14 inch staal met goede banden met 16 inch oversized wieldoppen * Plus alle orginele spullen die er zijn afgekomen En dat dan voor de prijs van 1500 euro Tevens is deze auto schade en roestvrij en verkeerd de lak ik zeer goede staat.... Voor meerdere foto's kijk me andere topic http://www.volksforum.com/forum/sho...19&page=1&pp=20
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!! Last edited by blomdegekste : 08-02-2008 at 20:50. |
|
||||
|
||||
Ik zal het maar vragen... De teledials...los te koop?
Grz Niels
|
||||
|
||||
Quote:
Jep....Staat een topic over bij onderdelen te koop http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=39200
|
||||
|
||||
Foto update van hoe die er nu bijstaat en verkocht gaat worden!!!!!!!
Nu weer de 14 inch stalen wielen met de oversized wieldoppen erop :roll:
|
||||
|
||||
Upje voor mijn automaat
|
||||
|
||||
Maandagmorgen uppie
Laat hem denk nog 2 weken zo staan!!! Als hij dan nog niet weg is gaat hij weer naar de orginele staat terug...En verkoop ik hem zo Dus dan gaan de spullen die erop zitten de verkoop in *Nieuw supersport schroefset met nieuwe toplagers *Net edition one interieur met deurpanelen *Heldere koplampen met xenon erin (6000K) *Geheel rode achterlichten *En de oversized wieldekels
|
||||
|
||||
Weekend upje voor me automaat!!!!!!
|
||||
|
||||
Gereseveerd
|
|||
|
|||
is hij nog te koop ????
|
|
||||
|
||||
Heb je die rode achterlichten nog, ben wel geintreseerd.
Gr Lars
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Verkocht aan VWJ...
|
||||
|
||||
Quote:
VWJE.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Heb jÃ*j een auto gekocht?
|
||||
|
||||
Jajaja jongens het wonder is geschied.
Hoop morgen een nieuw topic aan te maken, na het maken van wat foto's in het zonlicht. |