|
||||
|
||||
Schraaper de schraap aan de uitlaat
Nogal crappy foto's, maar mijn camera kan kenbaar slecht tegen kou! De schroefset die eronder zit is van koni, zit op de helft van het schroefdraad. Dus hij kan nog veel lager, maar daar valt dan echt niet meer mee te rijden! |
|
||||
|
||||
Hier wat duidelijke foto's.
Morgen komen eindelijk nieuwe hoekkapjes binnen, voor de bumpers! Mischien einde van de week wat ondehoud doen, en dan langzaam beginnen aan het plaatwerk. Als iemand nog steenslagkapjes heeft liggen, voor de wielkasten achter .. hoor ik graag van je! Wat vinden jullie ervan? Koni schroefset. Verlanglijstje: Steenslag kappen voor de wielkasten achter. Gril zonder verstralers, met rode metalen rand. A-stijl spoilers. Rvs uitlaat. Mooi interieur. Hopelijk vinde jullie de foto's en de auto, OK! |
|
||||
|
||||
Vandaag 4 nieuwe hoekkapjes gemonteerd!
Foto's volgen nog .... |
|
||||
|
||||
Hij wordt steeds mooier!
|
|
||||
|
||||
idd...leuk ding zo
|
||||
|
||||
Mooi apparaat...
|
||||
|
||||
Zo is hij echt een stuk mooier man werkelijk waar gr ronnie en ga zo door.
|
||||
|
||||
Post even opgeruimd!
Last edited by Samurai : 27-02-2008 at 22:44. |
|
||||
|
||||
Classics zijn veel mooier! Heel dik zo.
|
|
||||
|
||||
Ik vind die smalle bumpers echt niet wat op deze auto. Vind de velgen/bumpers ook niet echt een geslaagde combi terwijl het ansich leuke auto's zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Ieder zijn ding he! De 15 inch gepolijste wielen komen er niet meer op. ATS 7j blijven. Thanx pedaalemmer. |
|
|||
|
|||
mooie bak , serieus ,
maar had je nu alleen achter die koni`s ?? en wat betaal je daar nu ongeveer voor , voor een setje ? heb ook wel interesse in zon setje
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo peter, ik heb rondom een koni schroefset. Dit betekend dat je alle 4 de schokbrekers in hoogte kan afstellen. Deze set kan je ook in hardheidafstellen! Ik heb niet veel voor deze set betaald, je hebt via marktplaats al een simpel schroefssetje voor 200 euro. Bedankt voor je compliment |
|
||||
|
||||
Zo weer even een update:
Heb een nette achterklep en een gril met verstralers, en een nette chromen omlijsting kunnen kopen! En vandaag 2 originele voorschermen uit 76, en een diesel gril. De man had het al heel wat jaartjes in zijn schuur liggen (Echt heel wat jaartjes ) Heb de chromen omlijsting van de ene grill, op de diesel grill gemaakt! En wou wat anders dan de borbetjes, dus heb die omgeruild voor 15inch porsche cookiecutters! Ow oja, er zijn als het goed is ook nog 2 a-stijl kapjes onderweg Straks foto's ff uploaden Last edited by Samurai : 26-02-2008 at 23:44. |
|
||||
|
||||
Hier wat foto's:
Porsche cookiecutters: De banden: De diesel grill, als imand nog een diesel logo o.i.d heeft liggen > pb dan even! Foto's van de schermen, en de andere grillen volgen nog! Die an had nog veel leuks liggen |
|
||||
|
||||
Zo begonnen vannochtend:
En zo geeindigd: Harten worden dus nog gespoten Mijn handige helpster voor de dag |
|
||||
|
||||
zeeer Vette CULT wheels Jeroen! zoiets lijkt me vetjes op de mk2
|
|
|||
|
|||
mooie cabrio succes
|
|
||||
|
||||
Zo de eerste 2 velgen zijn zo goed als "af" moet de lak nog vlakken (polijsten)
En alle afplaktape rommel van de randen poetsen. Er komen originele stalen naafkapjes in! Foto: BLING |
|
||||
|
||||
Weer even wat nieuwe foto's van o.a de diesel grill met chrome randen!
En van de achterklep. De overige wielen heb ik ook al gespoten, zodra ze helemaal af zijn zal ik ook daar nieuwe foto's van plaatsen. Tenminste als jullie dat leuk vinden Hier een foto van de "nieuwe" grill. Hij heeft al een dikke 15 jaar in een schuur gelegen. De "cookie cutters" zijn erg mooi geworden, zeker gezien de tijd en budget waarmee het gedaan is! Last edited by Samurai : 29-02-2008 at 16:16. |