|
||||
|
||||
Zal de mijne er ook nog even bijzetten voordat ie misschien van eigenaar wisselt:
|
||||
|
||||
Ben je met een koper bezig Robert?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Ik heb een mailtje gehad van een Belg, met wat vragen over de auto...
|
||||
|
||||
Super mooie auto`s allemaal. Zou ook ooit graag zo iets nog willen hebben.
|
|||
|
|||
Ik zal de mijne er ook eens bijzetten
|
|
||||
|
||||
Quote:
Had jij ook gene project op keversite over deze ride!!! Erg mooi resultaat so far
|
|||
|
|||
type 3 van een vriend van me, uit de philippines. net na een ongeluk 100 meter van zijn oprit. nu te koop..
|
|
||||
|
||||
Quote:
had het topic ook al gezien op jullie site. mooie auto en dikke wielen. mooi geluid ook van de motor. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat klopt Thanx |
|
||||
|
||||
eigen variant
hier dan die van ons!!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Misschien dat er al andere foto's van deze in het topic staan, maar hij is zo gruwelijk
|
||||
|
||||
De mijne, met het bijbehordende verhaal:
Zo uit de schuur gehaald bij mijn grootmoeder: beetje zuiver gemaakt en aan de remmen begonnen, die zaten potvast na 15 jaar stil staan: voorkant hetzelfde: remmen er vanaf: Voorkant nog eens: hier op de oprit: Empi 5spaak eronder: en zo staat hij nu al een jaar terug stil wegens gebrek aan tijd, plaats en kennis: |
|
||||
|
||||
Even de archieven in gespit......van VW euro 2002 tm RetroMania 2008 en wat er allemaal tussenzit....
http://www.mijnalbum.nl/Album=EOMX7ARL komt nog meer bij! |
|
||||
|
||||
Quote:
En gaat het nog verder dit project ? of kan ik hem bij je ophalen ??
|
||||
|
||||
Quote:
Dit gaat nog verder gaan zodra er meer tijd is en de nieuwe garage gezet is begin volgend jaar |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||