|
|||
|
|||
Koele's Wob update! p2
Heey,
zoals sommigen van jullie misschien al gelezen hadden in mijn stel je voor topic heb ik een paar maandjes terug weer een type 2 gekocht. Een 8v Gti Pf.. Heb hem nog niet zo gek lang dus ben er nog niet superveel mee bezig geweest en vooral niet met dit kouwe weer maar heb gister toch zin gekregen om even aan het martelen te gaan dus heb de grill even gespoten(rood lijntje) Schroefset eronder gedrukt(had ik bij aankoop al wel gedaan direct) Dempertje gemaakt plus alle middendempers ertussen uit ,16" doppen eronder geknutseld en de ruitenwisser eraf achter Er mnoet nog een hoop aan gebeuren om hem echt strak te krijgen. Nieuwe g60 verbreders nieuwe sideskirts motorkapje spuiten en voorscherm nieuwe bumpers enz maar aangezien ik men achterklepje strak wil hebben (ruitenwisser en sproeier gat dicht) en nog andere dingen strak zoals de antennegat enzo denk ik dat ik even wacht en dat ik hem van de zomer even meeneem na het werk dan spuit ik hem helemaal in 1 x dat was dan de bedoeling iig Pas als de auto mij qua lakwerk en strakkigheid aanstaat ga ik verder met achterlichten en zulke dingen Wil er geen heldere meuk in hebben maar gewone rood wit matte 8erlichies,normale koplampen maar dan met kruis en zulke dingen iig,eerst maar es even zorgen dat ie strak word! als er updates zijn dan komen die hier wel te staan!! groeten gerben Last edited by Koele : 11-02-2008 at 16:35. Reason: Koele Wob Update P2 ! |
|
||||
|
||||
Dikke WOB, ziet er allemaal goed uit.
Gr Lars
|
||||
|
||||
leuk leuk...alweer eentje met een PF
|
||||
|
||||
Welkom, ziet er goed strak uit. Zijn dat 16"staal of zijn de wieldoppen aangepast?
|
|
||||
|
||||
aan de banden te zien zijn het aangepaste ..
dikke auto verders, goede plannen ook !
|
|||
|
|||
bedankt voor de reacties!
de doppen zijn idd aangepast,zitten op 15 inch bbs wieltjes zal zo wel even wat meer fotos maken samen met die van mijn pa! |
|
|||
|
|||
Hele mooie wob !
Succes ermee!
|
|||
|
|||
@ Edition-Blue: Thnx! (Y)
Hier nog een fototjes van mijn int. heb der ook nog een type 4 pook inzitten En een paar plaatjes geschoten van de beide wobs, Die andere met de rm's is van men va,dat is zijn hobby auto! |
|
||||
|
||||
En nog een edition erbij! Binnenkort maar eens een editionregister gaan maken
|
|||
|
|||
Das een goed id idd!!
|
|
|||
|
|||
Owjah @ Misha: Komen mijn doppen je niet bekend voor trouwens??
|
|
||||
|
||||
mooie wagens allebei
|
|
|||
|
|||
Heeeeeeeeeey Gerbie,
Wat zijn die wielen wielen van je pa super geworden..met wat ze waren en nu...1000% verschil...Mooie foto's trouwens ook kerel,binnenkort maar even wat foto's schieten met een Fire en ice erbij hahahahaa..Golf2 rulesssss,MVG Oe Moatie uut Ruunerwold |
|
||||
|
||||
Das mooi, weer een Edition erbij hier op `t forum.
Ziet er netjes uit en de plannen zijn goed Nu ook deze meteen in het Edition one topic plaatsen hé Edition One topic |
|
|||
|
|||
Quote:
Thnxs! Quote:
Thnx,ga direct aan de gang Quote:
Wie ben jij dan joh?? Ken ik jou ergens van haha gekheid,zeker super wieltjes geworden reneeetjeee! als je em morgen ophaalt dan kom je direct toch langs dan kannie ook zen eerste wasbeurt krijgen hier haha en gaan we 3 paarse golfies 2 op de foto zetten!! |
|
||||
|
||||
Leuke Edition One. Je hebt wel al veel kapot gereden zeg!
Had het rood maken van die grill gelaten als ik jou was. Succes met de wagen.
|
|||
|
|||
Quote:
Jah heb al idd veel kapot gereden Had em eerst lager staan als nou maar toen zaten men aandrijfassen en die stuurstangen vast in het chassis zeg maar,stuurde de auto ook niet lekkerder van dus heb em maar 1 cm na boven gedraaid haha en met het rood maken van de grill bedoelde ik dat ik dat lijntje erop heb gespoten neej.maak em niet helemaal rood hahah |
|
|||
|
|||
mooie wob heb je.
|
||||
|
||||
Quote:
En zou die van je pa eens een wielkast behandeling geven want hij is al best aant roesten daar!
|
||||
|
||||
Mooie Wagens!!