|
||||
|
||||
furb: Golf MK1 1.5 CL '82 - Fotoshoot, p2
Hallo,
In dit topic wil ik graag mijn ‘nieuwe’ Golf 1.5 CL Automaat introduceren. Hij is van 1982, heeft 115.000 gelopen en de vorige eigenaar heeft hem gekocht van de eerste eigenaar en vervolgens geïmporteerd. Helemaal compleet met boekjes en een onderhoudshistorie. De auto ziet er heel netjes uit, nauwelijks roest, geen deuken en het chroom ziet er mooi uit. Met het originele schuifdakje erin is het lekker toeren en de lak (Marsrood) is niet verweerd. Er zit een schroefset onder van Supersport en ik zou graag een andere setje wielen willen, hiervoor hou ik te koop aangeboden sectie in de gaten. Verder heb ik geen grote plannen, misschien een keer een andere tankdop, eentje van chroom en gele koplamppitten erin. De foto’s: Samen met Stijn opgehaald: Misha, mijn broertje, heeft wat foto’s gemaakt in het donker: Deze foto’s heb ik vanochtend in het licht gemaakt: Ben benieuwd naar de reacties Dat ding wat op de motorkap is, is van Kamei en het lijkt me een soort van ‘vroege’ tuning ofzo? Iemand enig idee wat het is? Last edited by furb : 04-02-2008 at 21:15. Reason: Fotoshoot! |
|
||||
|
||||
Jezus, dat ding is wel erg netjes!
|
|||
|
|||
gadverdamme wat een nette golf !!
gr. Martijn p.s. wat voor wieltjes wil je er onder gaan hangen ?
|
||||
|
||||
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 27-01-2008 at 12:34. |
|
||||
|
||||
Heel netjes. Waarom andere wielen? Dit heeft ook wel iets. Misschien velgen verbreden?
Succes
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties!
Jetta mk1 '82, Ik wil denk ik iets van 14 of 15 inch. Kleiner niet want dan komt ie te laat met de automaat. Dat gaat niet echt. Het ligt een beetje aan het aanbod, als ik iets moois zie neem ik het. Ben niet op zoek naar een specifiek setje. Type 17, Ja, ik had al begrepen dat iemand op het forum de eigenaar was. Wel leuk hoor, de reacties zijn daar ook super. De jouwe ziet er ook gaaf uit. |
|
||||
|
||||
mooie mk1
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx mate! Misschien komen we elkaar wel eens ergens tegen op een Golf 1 treffen, zou niet verkeerd zijn een marsrode 5 drs. CL naast een marsrode 3 drs. CL, beide van November 1982.
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit joh! mooie 5deurs met schuif dak!
Ben er AUB zuinig op! |
|
||||
|
||||
deze is vrijdag de 8ste ook in Oss te bewonderen, Furb is mijn broeder
ik heb 'm dan toch eindelijk zover gekregen om een volkswagen te kopen na een valse start in een jap, is hij toch nog goed terecht gekomen!!! ben benieuwd wat er voor wielen onder komen, .. er komen nog wel betere pics!
|
|||
|
|||
Waaa gaaf ding zeg! Super netjes!
p.s. Ik heb nog Lenso's liggen als je wil? |
|
|||
|
|||
Ferdie,
Hey wat een coole golf 1 - 4 deurs Zeer mooie foto's ben blij dat hij in goede handen is!!! Ik hoop dat je er veel plezier van hebt. gr. Zippo |
|
||||
|
||||
Bedankt hoor
Ik heb inmiddels matten en gele lichtpitten besteld. Dat zullen de eerste toevoegingen zijn |
|
||||
|
||||
Hey gave einzer heb je!
plannen klinken goed, setje dikke wielen en klaar
|
||||
|
||||
Quote:
wist helemaal niet dat je ook nog een broertje had , begint al een aardige mk1 stad te worden daar. heb je die gouden velgen er al onder gehangen, staat volgens mij ook wel vet. anders weet ik nog wel een paar mooie votex velgen te koop mooie golf
|
||||
|
||||
grote broer wel te verstaan, .. hij reedt eerst een jap,
dus het was ook helemaal niet aan de orde om te weten dat ik een broer had/heb nu heb ik 'm dan toch zover gekregen, .. die gouwe hangen we er idd wel ff onder een keer
|
||||
|
||||
Mooie golf inderdaad, Zippo had al gezegd dat hij hem verkocht had. En inderdaad leuk dat hij hier op het forum blijft.
Ik zou zeggen iets plattere bandjes erop en nog iets naar beneden schroefen. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
supermooi karretje! vind zelf de lucht/vliegenhapper, wat minder,maar ieder zijn ding.
En wat dacht je ve paar verbrede stalen velgen?! |
|
||||
|
||||
we hebben vanavond mijn Stilauto velgen er eens onder gedaan.
ik ben morgen vroeg thuis en ga wat foto's maken met de golf! staat zeker erg goed, meer dus morgen.. hou het in de gaten!