![]() |
|
|||
|
|||
![]() We zijn vandaag begonnen aan HET project!
JW gaat van 70 naar 140 PK! xd Er gaat een 1800 16V KR blokje met spaghetti en zonder kat in komen van een golf II. Verder hebben we een originele GTI achterdemper van een Jetta weten te bemachtigen. foto's zeggen altijd meer: Uiteraard update ik morgen weer, we gaan nog het dash met cockpit incl. mfa in de jetta bouwen, remschijven rondom ed. maar we houden jullie op de hoogte! JW |
|
||||
|
||||
![]() KR met Spaghetti is geen 140 pk hoor...
maar leuk project
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kr heeft toch al 139 pk,dus die ene pk zal nog wel uit de spaghettie worden geperst ![]() Maar leuk project ,ben benieuwd naar foto's van de hele auto . Wel erg leuke achterdemper trouwens ! zijn die nog nieuw leverbaar dan?
|
||||
|
||||
![]() volgens mij wel gewoon bij brezan etc
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vers uit de fabriek wel, maar na 20 jaar dienst? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zeg niks, was ff in de war met motortypes.. :oops:
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Eind demper is leuk ja . op de GLI kreeg ik gewoon een een enkele pijp zijn ze gewoon bij brezan te koop ? |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig kerel en succes met de ombouw , demper is erg gaaf
|
|
||||
|
||||
![]() herstel uitlaatfabrikant Romax levert nog een versie voor de versie vanaf 8/89 bestelnummer 604507 €212 ex btw
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zo ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja ok maar het is leverbaar
![]() ![]()