|
|||
|
|||
mk1 cabbie vraagje
hoi, ben vandaag naar benekamp geweest, achter enschede, en gekeken bij een mk1 , echt een plaatje ,
enige wat me tegen valt, is dat de orginele speakers uit de voordeuren zijn , en achter ook , 2 vierkantjes en 2 ovaaltjes . , en de spruitstuk flens ligt klein beetje los ,( hoor je ) . maar het stuur had ik een vraag over, hij loopt iets naar rechts ,de auto dan en het stuur staat ook niet helemaal recht , wat kan dit zijn , hij heeft geen schade gehad , alles is echt keurig , opnieuw gespoten vorig jaar, alles nog recht , . , is dit goedkoop , of is dan de hele stuurstang krom ofzo ??? |
|
||||
|
||||
Waarom is hij opnieuw gespoten? Schade? En daardoor stuur scheef?
Kijk anders ff in het verkooptopic, er staat nog een supermooie witte cabrio te koop van een collega van mij
|
|||
|
|||
nee heeft geen schade gehad, had ik wel gezien ,alles is nog super strak , carroserie etc , geen plamuur plekken , ,
maar , , anders wel profi gedaan , en niks van te zien , loopt als een trein , maar wat kost zon stuur gedeelte zeg maar dan als je bijv alles zou moeten vervangen |
|
||||
|
||||
mijn mk1 had het zelfde probleem, ff laten uitlijnen en weg probleempje
|
|||
|
|||
ook dat je schuur scheef staat, ?? tis maar klein beetje ,maar hij staat beetje naar rechts, en hij loopt ook klein beetje naar rechts, .
ik erger me er altijd aan , als een auto niet strak loopt . moet gewoon het stuur los kunnen laten om bijv , een tabakje te mantele |
|
||||
|
||||
als ze je auto uitlijnen, zorgen ze er ook direct weer voor dat je stuur recht staat.
wat ook de reden dat die van mij is uitgelijnd
wie geen vlieg kwaat doet........ die is gewoon niet snel genoeg Member of "Team Car Audio Jansen" Last edited by oldscool geerrr : 19-01-2008 at 20:09. |
|
||||
|
||||
Zit je stuur niet gewoon scheef op de naaf gemonteerd? Als het stuur er af is geweest en opgezet is toen de wielen niet recht stonden kan ie ook een afwijking hebben... (weet niet of dit te verstellen is bij een MK1)
|
||||
|
||||
Quote:
heeeel makkelijk claxon er af moer met dopsleutel 24 los draaien stuur er af en er recht op moer vast draaien claxon er op en rijden. is alleen het trekken naar rechts niet mee opgelost. was aan 1 kant de band niet wat zachter had ik laatst had t zelfde effect dit is in de regel vrij goedkoop te verhelpen |
|
||||
|
||||
maar als je je stuurt recht hebt gezet zal hij nog steeds trekken...
Het kan te verhelpen zijn met uitlijnen, maar check voor de zekerheid wel of er geen zichtbare schade is zoals een kromme draagarm, stuurstang oid.. bij het hard raken van een stoepje kan dit al gebeuren |
|
|||
|
|||
onderkant niks bijzonders gezien , is echt keurig ,ik gok het gewoon ,. de dingen die er aan zaten waren niet zo bijzonder schokkend,.
alleen het stuur , en flens tussen spruitstuk lag eruit . zijn de kosten niet , |
|
||||
|
||||
je kan ook vragen of je hem voor de aankoop naar een uitlijner mag brengen
|
|
||||
|
||||
zit er een schroefset onder of verlagings set mischien is ie na het monteren daar van niet meer uitgelijnd??...
|