#21
|
|||
|
|||
Het meeste is al gezegd, maar nog wat facts:
G40 heeft dezelfde krukas als de 1,3L diesel, met de bijbehorende diesel-lagerschalen voor de drijfstangen. De kale cylinderkop is hetzelfde als die van een 3F. 8mm klepstelen hebben volgens mij alle 86/86C kleppen.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#22
|
|||
|
|||
En niet te vergeten koppeling moet zeker een race versie in anders gaat ie er gegarandeerd doorheen.
Ook moet je in de kosten niet vergeten dat je heel veel (dure) losse spullen moet hebben zoals intercooler, slangen, gashuis, chip, injectoren. En ook een ding waar je je niet in moet vergissen is de carterdruk welke behoorlijk oploopt als je er wat druk opzet. Dan is de originele niet toereikend meer!
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#23
|
||||
|
||||
Ik hoor niemand meer over de versnellingsbak?
Maar het komt er dus wel op neer dat er meerdere manieren zijn om een degelijk blok op te bouwen maar dat een G40 (PY) aanschaffen en die ombouwen het goedkoopste is? |
#24
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 19:34. |