![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nadat ik me netjes voorgesteld heb ga ik hier rustig verder. Ik heb eindelijk goeie foto's van vrind de Fotograaf. Die heeft er een project bij, net als ik
![]() Ik ga niets aan de auto doen wat niet nodig is en/of onzinnig geld kost maar gaandeweg zal er, mij kennende, wel het een en ander te melden zijn. Na afgelopen jaar dus een auto of 3 (of 4?) afgeschreven te hebben ben ik allang blij dat deze nog vrolijk doorrijdt in onze heftige winter ![]() ![]() ![]() ![]() Quote:
Aangezien ik ongekend lui ben wanneer we over auto's praten (zie hierboven; liever WD40 sproeien dan ff wat omwisselen) heb ik al wat geregeld. Naast m'n werk zit een bandentoko die de voorschokbrekers er voor een vriendenprijsje onder zetten. Uitlijnen doe ik gewoon zelf, kan ik meteen weer ff oefenen ![]() Dingen die nog wel moeten komen is; een trekhaak, want ik heb binnenkort een feestje op Assen, en een luchtfilter, gewoon omdat me dat wel een goed idee lijkt ![]() ![]() Last edited by Rene EFE : 07-05-2008 at 13:47. |
|
||||
|
||||
![]() Staan die wielen nou al goed, dwz voor 7,5J en achter 8?
![]() Toffe foto's btw, bij Waterfront of zo? Ik wil ook wel ff helpen met die voorpoten hoor, als we ergens binnen kunnen staan in ieder geval dan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De wielen heb ik meteen omgewisseld; zag er achteraf redelijk retarded uit
![]() Foto's zijn idd voor de deur van Waterfront gemaakt. We hadden een feestje en Badr had z'n nieuwe cam bij zich. We gaan ook nog rijdend foto's maken en dat soort onzin ![]() De schokbrekers komen er onder voor de prijs van een gemiddeld krat bier en aangezien ik al tijd te weinig heb in het algemeen, laat staan als we ook zelf die auto moesten gaan doen, vond ik 't wel een goed idee. Ik ga naar m'n werk en zet de auto daar voor de deur en wanneer ik terug kom is 't gefixt. Uitlijnen doe ik gewoon zelf bij Zuidwest want daar ga ik binnenkort ook weer beginnen Half April moet ik weer 2 rijdende fietsen hebben dus daar ben ik even druk genoeg mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk verhaaltje, en grappige Golf
![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha leuk golfje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha, mooi verhaal man!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi verhaal!
Minder mooi dat ie het niet altijd goed doet, succes ermee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Toffe bak
![]() |
|
||||
|
||||
![]() *schop*
Tijdje terug dat ik gepost heb ![]() De Golf is inmiddels opgesierd met een trekhaak zodat ik em in ieder geval kan gebruiken waarvoor ie ooit gekomen is; motoren door het land slepen ![]() ![]() ![]() pics: ![]() ![]() ![]() Last edited by Rene EFE : 28-04-2008 at 13:19. |
|
||||
|
||||
![]() Superdikke foto's. Badr mag die van mij ook eens fotograferen denk! Maareuh, wtf, heb je er al 16k mee gereden?
![]() Je mist een voorlip trouwens :P *Streep door wat niet van toepassing is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zit nu op 17,5k
![]() Voorlip is er vanaf omdat ik niet meer de garage in kon waar ik altijd de auto neerzet in de stad. Er zit een hele lading stickers in de post onderweg hierheen en ik heb weer een nieuwe hobby gevonden: ![]() ![]() Last edited by Rene EFE : 07-05-2008 at 13:43. |
|
||||
|
||||
![]() dat ziet er verdomde strak uit, die pinstripes!!
helemaal goed!
|
||||
|
||||
![]() Tnx
![]() Quote:
Allemaal gehad, allemaal gesloopt. Maar er komt een nieuwe R19, no doubt ![]() Last edited by Rene EFE : 07-05-2008 at 14:49. |
|
||||
|
||||
![]() hey das mijn ouwe
dat dat ding nog leeft, goed bezig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heel mooi die pinstriping...mag je ook op de mijne doen hahaha
gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Die streepjes op de motorkap zijn echt vet, die op de koplampen zijn echt een no go
![]()
|
||||
|
||||
![]() Super bak! zoals ze moeten zijn.... daily rats rule (NOFX ook)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tnx. Niet zelf gedaan overigens, I'd wish ![]() Quote:
Er is een gezegde in de Custombouw: If I have to explain, you won't understand ![]() Quote:
Tnx. Ja, en (ja) ![]()
Last edited by Rene EFE : 08-05-2008 at 10:29. |
|
||||
|
||||
![]() Hij stond gister hier nog in de straat :P
Pinstripes zien er tof uit! Ik heb ook nog wel wat stickers eventueel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Doe nog maar eens wat meer foto's !!!