|
|||
|
|||
nummerbord verlichting golf II achterklep
Hallo.
Ik heb een vraagje. De doorzichtige kapjes en de afdichtigingen van de nummerbord verlichting van de achterklep van een golf II is dit nog nieuw verkrijgbaar? Ik zag vanmiddag dat ze veel geleden hadden,een beetje gesmolten en donker/geblakerd waren Hebben jullie hier ook last van gehad? |
|
|||
|
|||
ff na de sloop maar meestal als je ze erafdraait zijn de kruisschroefjes verrot of de glaasjes breken je,als je geluk hebt haal je een paar goede uit
|
|
|||
|
|||
wat een ongeloofelijk handycap van Vw dat ze de stekker er voor de
golf II uitgetrokken hebben... Bij bmw en mercedes is dit toch echt anders. Je kunt gewoon zowat alles krijgen. Als ze het niet hebben wordt het voor je gezocht of gemaakt met een beetje geluk. Vw is leuk,maar heeft toch ook wel nadelen.. |
|
||||
|
||||
Ik heb evt. nog wel een paar van die kapjes voor je liggen als je interesse hebt. Hoef er niks voor te hebben, zolang je ze maar op komt halen.
|
||||
|
||||
Schroefjes, tapringen en pakkingen van die lichtjes zijn gewoon bij de dealer te verkrijgen.
Of het glaasje er ook te krijgen is weet ik niet. Zou gewoon even bellen..
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een bullshit. Die dingen zijn waarschijnlijk gewoon leverbaar. Zelfs voor mijn 82er Santana heb ik nog kentekenverlichting-units kunnen bestellen. En als het bij de dealer niet meer te leveren is kun je hier nog kijken. http://www.vw-classic.net/vwcd_neu/...u&top=sortiment
|
|||
|
|||
Bekend probleem dit
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zou dit niet te hard roepen... Er zijn Echt veel delen die gewoon niet meer leverbaar zijn. bijv: -Sierlijsten -raamrubbers -gti grill -gti 16v embleem -klips voor div. toepassing enz,enz. En dan wordt het gewoon een sport om ze te vinden |
|
|||
|
|||
Toch gevonden.
2 complete setjes incl. pakking & schroefjes 15,- gewoon bij de dealer. |
|
|||
|
|||
Tip!
Tip!