|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt grs is er niet meer was eerst wel een goed bedrijf maar latere jaren was het troep. ging veel werk naar maxx toe toen van theo maar toen het minder werdt bij hen deed theo het weer zelf en is me altijd goed bevalen
|
|||
|
|||
Quote:
ja Max ...zo heete hij was zijn naam kwijt . vreemde vogel had het super voor elkaar toen ie begon maar sorry |
|
||||
|
||||
MRG zat een paar jaar geleden nog in Zoetermeer, de eigenaar ervan heeft in het verleden samen met G-force gewerkt
|
|||
|
|||
Quote:
o die gast ....ja maar ik durf wel te zeggen dat theo daar geen handel mee deed .... |
|
|||
|
|||
GRS opereert nu onder een andere naam in Duitsland. Dat is wat ik heb gehoord.
Of dat die Max met een Duits in zee is gegaan. |
|
|||
|
|||
Quote:
zou kunnen hij was altijd jan soldaat in Seedorf voor hij met GRS begon |
|
|||
|
|||
maar volgens mij als ze getuned zijn moet de riem ook ieder vervangen worden als er een kliener pollie op zit heb ik eens gehoord.heb je meer kans dat die knapt.
heb ik eens gehoord ben daar ook wel benieuwd naar als ik hem al tuned wil ik dat ook wel weten.
|
|||
|
|||
Quote:
Daar zit ik nu dus mee. |
|
||||
|
||||
Theo kloosterman ....... ,heb al erg veel werk van hem gezien ,maar of ik daar nou zo blij van word ?
Dan moet hij het laatste jaar wel de dingen beter hebben aangepakt ,ben benieuwd hoe de kwaliteit nu is ...... Ik zou Rallye20VT ,of Gti1-G60 eens een Pb sturen om info ,deze mensen hebben er net even wat meer ervaring mee .
|
|||
|
|||
Quote:
kom al dik 10 jaar bij theo en altijd dik te vreden. daarom heeft die de motor ook weer gebouwd voor mij.
|
||||
|
||||
Hij mag in ieder geval niet aan mijn auto komen ,maar ja ,daar mag ook (bijna) niemand anders aan sleutelen
|
|||
|
|||
hij heeft geen zachte handjes dat is zeker
maar de know how is er zeker ..... je zal versteld staan wie er klant bij hem zijn heb al zo vaak beleeft dat er een auto van de volkswagen dealer naar theo ging omdat ze het daar niet klaar kregen ooit de G60 met hem opgehaald bij henk kuiper op zaterdag G60 met motor schade theo kocht dat ding ..pakte wat sleutels en een schroefen draaier en in 15 min gingen we rijdend de deur uit in staphorst maandag morgen kwam ik bij hem ...stond de auto buiten met een VR6 er in hij had een afspraak gemaakt voor maandag middag bij het RDW keuring oke de auto was niet wit onder de kap maar hij liep wel ...en hoe Quote:
theo en jij zijn wel erg verschillend wietze Last edited by Alberto : 01-01-2008 at 20:46. |
|
||||
|
||||
mrg zat altijd in zoetermeer, heeft voor m`n broertje toendertijd ook eens een lader gereviseerd, hij gaf geen garantie omdat de verdringer ingesleten was maar hij kon er volgens hem nog zeker 10000km mee rijden. vervolgens monteerde hij hem zelf en toen lagen meteen bij het draaien de dichtlijsten er al weer uit, ding kon zo de prullebak in. ruud vh corradoforum hoor ik veel goede geluiden over.
|
|||
|
|||
Jd
|
|
||||
|
||||
tot een tijd geleden heb ik contact opgenomen met jd
en die had het toen te druk deed op dat moment geen tuning en revicie van alleen de lader hoe dat nu is weet ik niet kameraad van me reed met een stage 2 getunede lader van mrg waar hij zelf al zon 5 a 6 jaar mee heeft gereden heeft hem nu verkocht is zolang zamer hand wel aan revisie toe hoe de staat is van die lader weet ik niet weet wel dat de g60 van hem er verschrikkelijk hard mee liep en de vorige max getunde cor van hem er nog veel sneller mee was laatste reed hij alleen met een snelle chip 68 mm poelie en korte riem en die kwam cker goed van de plek af |