|
||||
|
||||
klopt het is idd wilmer leuk bakkie geworden! idd apart dat niemand hem wou hebben! maar gelukkig heb jij hem gered hij had er geen dag langer moeten staan dan was hij verleden tijd geweest! iig nog een gelukkig nieuwjaar
Greetzz
|
||||
|
||||
Gave kever!
Ga zo door...
|
|||
|
|||
toffe keev man..
hou ons op de hoogte |
|
||||
|
||||
Na und? passe de KWF spulletjes een beetje??
Pics met T-Bar??? |
|
||||
|
||||
nee tijd is even kostbaar op het moment... volgende week wel een foto denk ik!
|
||||
|
||||
die kever ziet er op de lak na zo ontiegelijk goed uit. Dit is precies wat ik van een kever zou willen maken. Maar je hebt een 67er als origineel en een 67er als donor gebruikt. Maar er zit verschillende verlichting op. De verbouwde heeft geen originele verlichting erop begrijp ik daaruit?
Welk model kever heeft origineel die koplampen en achterlichtjes? En de mooie puntkofferklep en de opstaande knippertjes? |
|
||||
|
||||
Quote:
Je kijkt precies goed naar deze auto! Ding ziet er wat gaar uit, deuren zijn dat ook echt hoor!, maar hij is zeker niet slecht en eigenlijk nergens rot. Het is zoals ik al zei niet 100 punten mooi gelast maar het is allemaal wel degelijk en daar gaat het bij een auto als deze ook om, karakterbakkie hoeft in mijn ogen niet perfect te zijn. De kever welke ik gebruikte voor de motor was een 71er die hebben andere lichten. Alle lichten van de rode (67er) zijn de originele zoals ze op dat type horen (dikkere knippers op spatbord, liggende koplampen en ovaal maar grote achterlichten) Enig wat niet origineel zo hoort is de 12V aansluitingen, het is normaal gesproken nog 6V.
|
||||
|
||||
Vandaag maar eens wat anders gedaan dan zooi opruimen en omrommelen, mooie weer komt aan dus de kriebels om kever te rijden komen weer.
Nieuwe benzinepomp gemonteerd, oude was wat erg gaar (auto liep alleen op remmenreiniger). Toen startkabels aankoppelen en starten... in een keer loopt de motor! Zo blij als een protter natuurlijk. Filmpje helaas zonder geluid, kan blijkbaar niet met de digicam.. http://www.youtube.com/v/iMooJ8k7t9I&rel=1 Foto met bumper, moet zeggen dat ik dat ook wel goed vind staan...
Last edited by Split52 : 24-02-2008 at 18:10. |
|
||||
|
||||
AF!!!!
Met bumpers is je kever echt mooi zo. Leuk hobbyen zo! |
|
||||
|
||||
gaaf ding. vindt hem zonder bumper ook gaaf. beetje cal-look.
|
|
||||
|
||||
Deze is met bumper erg leuk moet ik zeggen!
|
||||
|
||||
Mooi man! Dan kan je nu weer verder met omrommelen en zooi opruimen . Mooie kever, maar dat wist je al!
|
||||
|
||||
Ik heb hem horen lopen! Over de telefoon APK erop, rondtuffen en dan bij mij in de loods plaatsen Split
|
||||
|
||||
Staat em idd goed!
|
||||
|
||||
Coole ride Mich! Inderdaad het mooie weer komt er weer aan.
Dat wordt genieten!
|
|||
|
|||
super ding geworden.
vraagje, wat pas je aan voor 5 gaats? alleen trommels of ....? |
|
||||
|
||||
Deze auto heeft standaard 5 gaats trommels dus geen ombouwwerk, misschien dat ik er op de vooras schijfremmen 4 gaats ga plaatsen, biedt meer mogelijkheden kwa velgen bijv.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Nice bumpert!
Matching koplampring nedig???
|