|
||||
|
||||
dit gaat weer een gezellige boel worden!
|
|||
|
|||
Quote:
als we een leuke primeur hebben gaat het zeker lukken |
|
||||
|
||||
Heb je nog een postertje voor op het achterruit van m'n Golf Alberto? Kom ik 'm binnenkort even bij je halen!
|
|||
|
|||
Ik ben nog nooit bij een meeting geweest.
Wil het wel graag een keertje meemaken. Moet je daar van te voren voor opgeven? |
|
||||
|
||||
Quote:
nee hoor, voor een knappe plek gewoon een beetje op tijd komen en gezelligheid meebrengen Quote:
er wordt nog elke week aan gewerkt, maar de winter-aanpak gaat nogal wat verder dan eerst de bedoeling was. Technisch zou ik het bij het gangbaar maken van de remmen laten, maar inmiddels ligt de complete auto van voor naar achter uit elkaar , 'mar wy redde der mei!'
|
||||
|
||||
IK kom zeker ook ff met 2 denk ik,
deze en mn golfje .
'it was acceptable in the 80's --------------------------- -Jetta- The (Great White) one Mn jetta 1 cleanen jetta 1 -jetta- It's the five letter word. Last edited by Beetlefreak : 13-01-2008 at 13:07. |
|
||||
|
||||
mooie passat die mag je ook wel mee nemen
|
|
|||
|
|||
Quote:
posters zijn op de racing expo te krijgen dan hebben we ze liggen maar daarom mag je wel ff komen buurten harmen Quote:
mooi wurk klaas jan ... |
|
||||
|
||||
Kom ek seker witte mei myn einser
|
|
||||
|
||||
Quote:
hey Femme ben jij diegene die mijn mac velgen gekocht heeft ?????? |
|
||||
|
||||
Kom ik even een postertje halen bij de Racing Expo!
|
|||
|
|||
Quote:
prima harmen |
|
|||
|
|||
vorige week in de actief ,
de aanvraag voor de meeting we kunnen los niemand die het gezien heeft ? Last edited by Alberto : 31-01-2008 at 09:00. |
|
||||
|
||||
binnen kort maar weer even om de tafel |
|
|||
|
|||
had de voorzitter het ook al over
|
|
||||
|
||||
@ Alberto dit jaar ben ik iets later daar denk ik, hahaha koffie was wel lekker afgelopen jaar, Gr Ronnie Aka Polo-Power uit Limburg-> weet je nog?
|
|||
|
|||
Quote:
kijk maar eens kerel , koffie staat klaar je brengt me wel op een idee trouwens voor wie het eerst komt ,krijgt het 1e bakkie koffie gratis WE ZOEKEN NOG WAT STAND HOUDERS TROUWENS zijn er sponsors van het forum die op onze meeting hun producten willen promoten Last edited by Alberto : 31-01-2008 at 08:58. |
|
||||
|
||||
Ik heb er zin in...!!
Ik heb mijn slaapplaatsje al geregeld haha Als het zonnetje die dag maar schijnt, dan komt het wel allemaal weer goed.
|
|||
|
|||
Quote:
daar hopen we allemaal op komt het helemaal goed gezellig word het zeker weer voor wie er mee slaap plaats nodig heeft De Hege Stjelp, pension-camping Telefoon: 0511-461631 Menno van Coehoornstraat 17, 9251LV Bergum dat is bij de buuren Last edited by Alberto : 31-01-2008 at 09:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
helaas gemist rechtstreeks vanaf de brievenbus bij het oud papier beland, als ik het gezien had had ik bezwaar gemaakt |