|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
OMfuckinG, jongens ik denk dat ik de lelijkste type2 ooit heb gevonden
http://link.marktplaats.nl/138156750 Quote:
Staat geen prijs maar "bieden".......ik bied aan dat als ie mij 50 euro geeft dan zorg ik wel dat dat verschrikking nooit meer gezien word
Last edited by mk2 stoo : 01-01-2008 at 22:33. |
|
||||
|
||||
lol staat ie weer eens te koop.
|
|||
|
|||
Wat een schandaal !
|
|
||||
|
||||
is ie een bekende dan?
|
||||
|
||||
auto wel, persoon niet.. volgens mij 2 jaar terug ofzo ook in deze thread gestaan
|
||||
|
||||
aha. Ik snap niet hoe mensen zoiets kunnen doen
Zoiets staat misschien wel bij een ricer maar niet bij een golf. Ik weet dat smaken verschillen maar dat is toch waansmaak???
|
||||
|
||||
Quote:
een ricer? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
mijn god tekop alle onderdelen van golf 1 4duur van totaal benin disboort stuelen schirmen motor kap kofr kap duueren en niks ruest staan noeg goed auit. ikwoen in omgeevin van weert. zelfs ik kan dat niet lezen |
|
||||
|
||||
Breezer/sms generatie zeker
|
|
||||
|
||||
ik hoop het niet voor hem
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat ze nog 250 euro voor durven vragen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht al, heb ze ook nog liggen met rechte rand , en nog wazerige et's, die zijn dan 500e waard |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat krijg je er toch zo weer uit getikt? Nee wacht.. dat heeft ie al geprobeerd...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
http://www.speurders.nl/autos/suzuk...alto&sort=prijs
hallo wil jij mijn baasje zijn ik ben op zoek naar een nieuwe baasje!! HELP, mijn baasje vindt heel erg dat we afschijt moeten nemen ( ik heb een anderen baan daarom heb ik diesel kocht daarom moet de suzuki weg en de suzuki is erg zuinig en zuinig en gebruikt op 1.18 en is leuk als iemand net zijn rijbewijst gehaalt heeft of boodschapwagje of je werk zo dicht bij is . km stand 96000 bj maart .96 de auto is 100% goed geen roest op en geen verrotje uit gewoon goed ik heb past geleden paar dingen verv dat zijn: kopeling verv koppaking verv morgen komt de nieuwe apk bij letop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- !!!!!!!!!luister heel goed bij somege heben geen automatsche sock maar deze auto heeft het wel zoals bij een koude weer hebben de suzuki alto met moeite met starten en deze heeft geen moeite om te starten is een automatsche sock.!!!! alleen wat wel iets mist is : binnen in de auto op de dakbekleding weg dat kunt u kopen en monteren en als u niet hadig bent ik kan ook voor u monteren en dan gaan bedragen ook veranderen doe een suriuse bod en dan is de auto van u alleen e-mailen ik ben nu op vakantie 11-12-2008 t/m 28-12-2007 weer trug en wie dan ook de hoogte bod geeft voor de auto is van u en ik bel u trug letop op de marktplaats staat daar ook !!!! WEES SNEL BIJ IS EEN ECHT GOEDE AUTO EN U ZOU GEEN SPIJT KRIJGEN WAT U GEDAAN HEB Last edited by Tjaap : 13-01-2008 at 19:55. |
|
||||
|
||||
Quote:
Lekker op elkaar omschijten oid ? Quote:
Flinke sessie spelfouten damn. |
|
||||
|
||||
Quote: