|
|||
|
|||
ziet er super uit zo onder de golf !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Ik vind het ook beter staan dan de Borbets, maar jammer dat de Compo's weg zijn.
Ziet er zeer dik uit Wytze!
|
|||
|
|||
alles gelukt vandaag ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jazeker ,heb net de schuur weer even opgeruimd ,en alles zit er in hoor! Heb namelijk vanmorgen een originele zwarte GTI hemel ,en zacht dashboard bij alberto opgehaald . En dat moest er natuurlijk meteen weer ingebouwd worden En eindelijk is m'n dashboard kraak en rammelvrij ! Stukken beter dan dat harde zwarte kunstofgeval Hier het dash eruit ,en meteen de kabels netjes gerangschikt en nagekeken op vreemde aansluitingen van vorige eigenaars (je wilt niet weten wat sommige mensen achter de dashboards hebben hangen ) En het nieuwe netjes schoongemaakt en er weer in ! Lijkt weer netjes ,zeker in combinatie met de ori zwarte hemel (de oude hemel was zwart gespoten ,leek niet verkeerd ,maar als het dan origineel te krijgen is) Ben er zelf weer zeer tevreden over @ Alberto ,bedankt voor de handel ! dash is echt supernetjes !
|
||||
|
||||
Tja, wat zal ik zeggen, volgens mij ben je een tovenaar.... Ziet er super netjes uit....!!!
|
|||
|
|||
Zit er goed uit wytse !!
Dashboard lijkt wel hagel nieuw !
|
||||
|
||||
Quote:
Nou ja ,tovenaar ,ik noem me gewoon hobbyist
|
||||
|
||||
Een GTD 16v? Cool
|
||||
|
||||
Quote:
Was het maar zo ,maar dan heb ik in ieder geval bewijs dat het een echt gti dash is
|
|||
|
|||
kwam uit een 1,6 GTI look maar dat weet wietze niet
had nog een paar van die zachte dingen liggen zo ruimt de garage lekker op daar voor bedankt wietze Last edited by Alberto : 27-12-2007 at 22:09. |
|
||||
|
||||
Zeg dat wel Alberto, spul neemt aardig ruimte in ja, heb de harde ook nog liggen...
Maar ziet er puik uit onder het dash zo Wytze Quote:
De mijne is ook van Alberto handel en producties BV
|
||||
|
||||
Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt, Wytze, maar nu heb je al 3 GTD's! Houd het dan nooit op...
Ziet er netjes uit, kerel! Zo past ie al weer aardig bij de rest van de verzameling! |
|
||||
|
||||
netjes zoals altijd !
|
||||
|
||||
Puik werk weer kerel! Echt een prachtige auto geworden, zeker in vergelijking met mijn eerste ontmoeting met deze auto
|
||||
|
||||
Quote:
Niet helemaal, Wietse moet er dan nog even een trunk achter lassen @ Wietse; je had toch ook nog een Jetta einzer coupe? Hoe staat het daarmee?
|
|||
|
|||
Quote:
heeft zijn vader overgenomen geloof ik Quote:
heb ook nog wel wat achter assen staan voor je jurjen zo word dat sloop golfje van wietze een echte GTD gister even in het echt gezien met het staal er onder staat echt dik ....rika zei ook al '' dat is een mooie golf '' en dat zegt ze niet vaak Last edited by Alberto : 28-12-2007 at 08:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
mooie dash wytze staat hem super.
|
||||
|
||||
Heb zonet de auto even bekeken.
Ziet er goed uit met dat dash en de stalen velgen |
|
||||
|
||||
Geweldig Wytze! Het ziet er al weer supernetjes uit!
Is de Golf nu klaar? |