|
||||
|
||||
Losse stekkers+ verwarming
In mij motor ruimte zitten 2 stekkers die niet aangesloten zijn.
En kleine witte en een grote blauw met van die klemmetjes aan de zijkant. weet iemand waar die op moeten? En heeft het iets te maken met dat de temperatuurmeter en verwarming het niet doen? Paar dagen geleden deed de verwarming het nog en ineens is hij kapot, hij blaast wel koude lucht maar word gewoon niet warm, wat kan dat zijn? Bedankt! |
|
|||
|
|||
heb je ook z'n ding
tussen jou kachel slangen zitten |
|
||||
|
||||
Van de week deed de verwarming het nog, dus ik neem aan dat hij ertussen zit.
Maar ik zal is kijken! |
|
|||
|
|||
Koelvloeistofpeil te laag?
|
|
|||
|
|||
nou als je koelvloeistof peil te laag is moet ie wel heeeeel erg laag zijn voordat de verwarming ermee ophoudt, eigenlijk gewoon leeg, ja heb er ervaring mee
|
|
||||
|
||||
Misschien kachel radiateur defect?
|
||||
|
||||
Hmm ik ga vandaag ff kijken.
als ik het niet kan vinden horen jullie het wel! |
|
||||
|
||||
Dat koppelstuk zit ertussen, weet het echt niet:S
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nou dit was het dus Ging bijna 3 liter in, en verwarming doet het weer. Ben blij dat het buiten nou geen 30graden is en kleine stukjes gereden heb, anders was het misschien dag golf geweest na 4 weken. bedankt mensen! |
|
||||
|
||||
Wel iets om in de gaten te houden voor in de toekomst, misschien heb je een lek.
|
|||
|
|||
Quote:
Kijk,had het nl ook en net als bij Erik de kachelradiateur LEK niet zo heel erg dat ik natte voeten kreeg [ruik het in de auto] Moet het nog vervangen Dus even in de gaten houden waarom het vloeistofpeil zo laag was |
|
||||
|
||||
Ja er is bij aankoop wel een nieuwe waterpomp op gekomen.
Dus misschien vergeten bij te vullen. Maar ik hou het in de gaten! |