|
||||
|
||||
Wilde net zeggen, zo'n ragger ben ik niet.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kennisje van me had het anders wel en die rijd al als n bejaarde....
|
||||
|
||||
Gisteren de auto op 14" origineel staal gezet, keurig bezorgd die wielen trouwens door DfS-Golf
6J met 185-60/14 vergeleken met 8J en 185/45-15: Stretch van mijn inmiddels EX steelies: Had geen zin zaterdag om 'm naar beneden te draaien, maar het staat niet verkeerd: |
|
||||
|
||||
Dus het staal gaat weg en er komen RS'en voor in de plaats?
Zag er nu wel stoer uit voor zo in de winter met dat verbreed staal.
|
||||
|
||||
Er komt nog een set 14" staal bij, en een set RS idd
Alhoewel ik de laatste tijd ook aan het twijfelen ben om de auto verder netjes te maken en dan weg te doen voor een Corrado/Golf G60.. |
|
||||
|
||||
Arne, heeft zojuist een blauwe hoedenplank & dragers bij mij opgehaald. Die zullen dus binnenkort wel in zijn 16V terug te vinden zijn!
|
|
|||
|
|||
zou je mailen voor het adres maar je zit vol.
|
||||
|
||||
dikke auto arne !!
|
|
||||
|
||||
Quote:
jajaja wat een service heh was wel btje laat door gezeur van mn werk maja je was toch om de hoek aan het pilsen Quote:
hij ziet er echt onwijs mooi uit in winterstand op mn oude gti velgjes was wel ff gezellig zaterdag
|
|||
|
|||
mooie auto en succes met het op knapen van de bbs rs velgen komt wel goed.
spreek je weer eens op een meeting.
|
||||
|
||||
Tijd voor een nieuwe update. Heb amper gereden met de auto de laatste 2 maanden, voornamelijk door aankoop en opknappen/reparaties Polo. Die is bijna klaar, dus ik kan weer verder aan de Golf.
Had eerst een set BBS RS gekocht voor eronder, maar die heb ik toch maar weggedaan, ging me teveel werk inzitten en teveel kosten. Toen nog een set Borbet A's, maar dat was het ook niet. Uiteindelijk een set nieuwe Compomotive TH's gewonnen op Ebay, en die kwamen gisteren binnen Heb wat fotootjes gemaakt, altijd leuk: Nieuw in doos: De maten: Antraciet Hoogglans, heel erg mooie kleur imo: De binnenkant inc te nieuwsgierig beest: Echt nieuw Made in England: En nog een foto samen met een andere Ebay aanwinst van laatst, nieuwe 16v badge voor smalle lamellen grille: Volgend weekend komen de wielen onder de auto. Banden worden 185-45/15. |
|
||||
|
||||
dat gaat er beslist dik uitzien !
|
|
||||
|
||||
Arne, mooie set wielen heb je daar. Ben benieuwd hoe goed dat gaat staan.
|
|
||||
|
||||
vet!
zijn echt te gave wielen, ben benieuwd hoe dat oogt!
|
||||
|
||||
En wat kost zulks nou dan?
|
||||
|
||||
Dat zijn mooie hoepels!
|
|||
|
|||
mooie velgen zie je nooit.
|
|||
|
|||
Ik zie nu je topic pas en dacht hmmm die Golf komt me bekend voor die heb ik weleens zien rijden.
Ik woon ook in de hoeksche waard namelijk in een dorpje 6km zuidelijker van waar jij woont. Veel plezier met je 16 ventieler en ik kom je nog weleens tegen denk ik.
|
||||
|
||||
Quote:
ga eens naar een meeting, zie je genoeg mooie velgen
|
||||
|
||||
nice, een van mn favo wielen