Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 07-12-2007, 11:58
lefigolf2 lefigolf2 is offline
Forum Newbee

Default Vacuüm slangen golf 2 II 1.6 LPG Automaat

Beste golf 2 rijders / knutselaars / kenners,

Tijdje terug heb ik carburateur etc van mijn blok moeten verwijderen om bij het uitlaatspruitstuk te komen om een pakking te vervangen. Beter gezegd mijn vader had e.e.a verwijderd.

Pakking vervangen etc. Inlaatspruitstuk er weer op, carburateur erbovenop en toen kwamen al die losse draadjes en slangetjes. Draadjes gaan allemaal goed, echter met de slangetjes is het niet helemaal gelukt. Eentje blijft onaangesloten over, en ik kan uit het technisch boek wat ik er bij heb neit opmaken waar die nu precies hoort. Sowieso weet ik niet helemaal zeker of alle slangetjes wel goed zitten. Meest kon ik relatief goed gokken omdat ze door de jaren heen in een bepaalde vorm gebogen zaten. Maar vraag is nu, heeft iemand een enigzins duidelijke tekening van hoe die slangetjes aangesloten horen, of kan iemand misschien foto's maken van zijn motor cq. slangetjes etc.

het gaat om een golf 2 1,6 automaat op LPG. een model uit 87. handelsbenameing: GOLF 53 KW AUT. K6
Reply With Quote
Reply

Posting Rules