Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings data
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Old 05-12-2007, 10:23
Melvin Melvin is offline

EDIT: Ik hapte net...

Maarm, erg bedankt Lexo, ben je er al eens geweest? En je vond het wel gezellig? Je maakt je iig erg populair!

Last edited by MellyVille : 05-12-2007 at 10:34.
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 10:36
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Erik

*wacht op de flyer die Lexo gemaakt heeft*

Vind hem goed, niet te veel kleurtjes en er staat voldoende info op. Het is maar voor een maandelijkse bijeenkomst.
Old 05-12-2007, 12:20
Lexo's Avatar
Lexo Lexo is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Lexo

Ghehe, ik kom hier niet om populair te worden hoor. Maar waarom zou je verschillende lettergroottes gaan gebruiken in een woord of zin, dat leest gewoon erg vervelend en roept al snel een breezah-sfeer op. Een dergelijke meeting/bijeenkomst heeft dat niet nodig lijkt me.

Als iemand hier een reply geeft met hoofdletters in de woorden enzo dan krijg je ook reacties van anderen die zich eraan storen. Nu doe ik dat ook en krijg ik ineens kritiek..

Verder is er nix mis met de flyer hoor, ziet er netjes uit, maar ik zou voor een uniforme lettergrootte hebben gekozen. Vanwege de leesbaarheid maar vooral vanwege de uitstraling.

Zeg nou zelf wat vind jij professioneler en duidelijker overkomen:

Woonboulevard of WooNbOuleVarD?

Nou ik weet het wel!

Verder wil ik niemand op zijn teentjes trappen, mijn reactie had misschien wat milder gekund, al vind ik hem nogal meevallen maargoed.

Verder zou ik er best een keer heen willen hoor, maar met een dergelijke flyer ga je je afvragen of daar niet types komen met een dikke gouden ketting, een petje achterstevoren op hun hoofd en de bekende "under construction showcar" sticker op hun bolide. En daar bedank ik voor.

||Corrado G60||
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 12:24
Melvin Melvin is offline

Verschillende lettergroottes geef ik je gelijk in, echter is dat lettertype gewoon zo.. Heb er natuurlijk niet letter voor letter een andere grootte opgegeven... Het is dus ook getypt als Woonboulevard...

Als je begrijpt is onze meeting juist gericht op het elkaar niet afkraken maar normaal doen tegen elkaar (zou je een voorbeeld aan kunnen nemen) en je hoeft er niet je ongesoute mening te komen geven. Blijkbaar heb je echt het principe van onze meeting niet door en kijk je niet verder als de letters die toevallig in grootte afwijkend van elkaar zijn!

Het mooie aan de meeting is dan ook de sfeer die iedereen er als groep creeert, dat ben ik op nog geen andere meeting tegen gekomen. Waar iedereen normaal elkaars auto's kritisch afzeikt wordt hier juist gezocht naar de eigenaar en een praatje gemaakt.

Teentjes trappen doe je er wel mee, als je meteen breezah gaat roepen! Ik denk niet alleen mijn tenen, maar die van iedereen die deze meeting al eens heeft meegemaakt... Als je het dan ook nog over under construction sjons gaat hebben, laat maar

Ach, ik maak er teveel woorden aan vuil, kan me eigenlijk ook geen reet interesseren hoe jij erover denkt, het gaat mij om de meeting en ik kan niet wachten tot de 14e!

Last edited by MellyVille : 05-12-2007 at 12:28.
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 12:30
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

De Golf rijdt nog niet, dus ik moet het deze maand helaas even laten voor wat het is. Volgende maand ben ik er weer bij... ga ik tenmisnte van uit.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 12:43
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder

Couldn't agree more Melvin!!

Chris, ik heb je een aanbod gedaan hè, zodat je toch erbij kunt zijn.
Dat smoesje gaat dus niet op van die kapotte Golf
Old 05-12-2007, 13:03
breadfan83's Avatar

Quote:
Originally Posted by Erik
Chris, ik heb je een aanbod gedaan hè, zodat je toch erbij kunt zijn.
Dat smoesje gaat dus niet op van die kapotte Golf

Vorige week heb ik de route van hier naar Oss gedaan met de trein.
Voor mij niet meer.

Quote:
broodfanaat heeft gelijk

Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 13:24
Lexo's Avatar
Lexo Lexo is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by MellyVille
Verschillende lettergroottes geef ik je gelijk in, echter is dat lettertype gewoon zo.. Heb er natuurlijk niet letter voor letter een andere grootte opgegeven... Het is dus ook getypt als Woonboulevard...

Als je begrijpt is onze meeting juist gericht op het elkaar niet afkraken maar normaal doen tegen elkaar (zou je een voorbeeld aan kunnen nemen) en je hoeft er niet je ongesoute mening te komen geven. Blijkbaar heb je echt het principe van onze meeting niet door en kijk je niet verder als de letters die toevallig in grootte afwijkend van elkaar zijn!

Het mooie aan de meeting is dan ook de sfeer die iedereen er als groep creeert, dat ben ik op nog geen andere meeting tegen gekomen. Waar iedereen normaal elkaars auto's kritisch afzeikt wordt hier juist gezocht naar de eigenaar en een praatje gemaakt.

Teentjes trappen doe je er wel mee, als je meteen breezah gaat roepen! Ik denk niet alleen mijn tenen, maar die van iedereen die deze meeting al eens heeft meegemaakt... Als je het dan ook nog over under construction sjons gaat hebben, laat maar

Ach, ik maak er teveel woorden aan vuil, kan me eigenlijk ook geen reet interesseren hoe jij erover denkt, het gaat mij om de meeting en ik kan niet wachten tot de 14e!

Je hebt mijn reply niet echt goed doorgelezen, dat vind ik jammer. Hoe kun je het principe van een meeting weten aan de hand van alleen een flyer is me eveneens een raadsel..

Verder is een flyer in dit geval het visite-kaartje, dus het gezicht van de meeting, die is dus niet goed afgestemd op het principe van de meeting begrijp ik nu van jou, een gemiste kans dus..

Verder ben ik het alleen maar eens dat het veel leuker is om gewoon wat te babbelen met elkaar in plaats van alleen commentaar geven, dat kom je tegenwoordig niet veel meer tegen op meetings. Dus dat is in mijn ogen alleen maar positief hoor!

||Corrado G60||
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 13:28
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

Quote:
Originally Posted by Lexo
Ghehe, ik kom hier niet om populair te worden hoor. Maar waarom zou je verschillende lettergroottes gaan gebruiken in een woord of zin, dat leest gewoon erg vervelend en roept al snel een breezah-sfeer op. Een dergelijke meeting/bijeenkomst heeft dat niet nodig lijkt me.

Als iemand hier een reply geeft met hoofdletters in de woorden enzo dan krijg je ook reacties van anderen die zich eraan storen. Nu doe ik dat ook en krijg ik ineens kritiek..

Verder is er nix mis met de flyer hoor, ziet er netjes uit, maar ik zou voor een uniforme lettergrootte hebben gekozen. Vanwege de leesbaarheid maar vooral vanwege de uitstraling.

Zeg nou zelf wat vind jij professioneler en duidelijker overkomen:

Woonboulevard of WooNbOuleVarD?

Nou ik weet het wel!

Verder wil ik niemand op zijn teentjes trappen, mijn reactie had misschien wat milder gekund, al vind ik hem nogal meevallen maargoed.

Verder zou ik er best een keer heen willen hoor, maar met een dergelijke flyer ga je je afvragen of daar niet types komen met een dikke gouden ketting, een petje achterstevoren op hun hoofd en de bekende "under construction showcar" sticker op hun bolide. En daar bedank ik voor.

Jij haalt hier echt heel de flyer uit zijn proporties...

Lexo, wat zeur je nou...dat lettertype is gewoonweg uber! Hoe kun je nou jou type kunsten van het woord woonboulevard met een normaal font vergelijken, met die van de flyer? Beetje appels met peren ...

Daarbij als dit een sjonnie meeting zou zijn, gok ik dat er behoorlijk een ander auto op gestaan zou hebben...en met behoorlijk bedoel ik compleet de andere kant van de weegschaal.

Dus Lexo doe je petje af kam je haren laat je bumper kitje spuiten, haal de autostyle stickers eraf en ga eens bij die meeting langs
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 13:40
Lexo's Avatar
Lexo Lexo is offline
VW Guru

Ghehe, leuke reply! (dat meen ik hoor)

Ik wil nix uit zijn verband trekken, maar wilde eigenlijk vanaf het begin alleen maar aangeven dat je met een flyer gelijk een stempel drukt op de meeting, het is het gezicht van de meeting en je moet er dus goed over nadenken wie je doelgroep is en hoe je die wilt aanspreken. Welke reacties een dergelijke flyer bij die doelgroep oproept.

Nu snap ik ook wel dat ik misschien overdrijf en over kleine puntjes val die helemaal niet intressant zijn.

Als ik niet met een avondje sinterklaas zat zou ik graag komen kijken! Volgende keer ben ik vast van de partij. Een meeting met een gezellige sfeer is altijd de moeite waard!

||Corrado G60||
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 13:45
Melvin Melvin is offline

Quote:
Originally Posted by Lexo
Je hebt mijn reply niet echt goed doorgelezen, dat vind ik jammer. Hoe kun je het principe van een meeting weten aan de hand van alleen een flyer is me eveneens een raadsel..

Verder is een flyer in dit geval het visite-kaartje, dus het gezicht van de meeting, die is dus niet goed afgestemd op het principe van de meeting begrijp ik nu van jou, een gemiste kans dus..

Verder ben ik het alleen maar eens dat het veel leuker is om gewoon wat te babbelen met elkaar in plaats van alleen commentaar geven, dat kom je tegenwoordig niet veel meer tegen op meetings. Dus dat is in mijn ogen alleen maar positief hoor!

Jij hebt de beginpost denk ik niet goed doorgelezen, voor je begint over wat IK niet goed gelezen zou hebben!

Ennem, op 14december sinterklaas vieren komt nogal wat ongeloofwaardig over

Kortom, ik denk dat als we allebei wat ego laten vallen, dat er dan niks aan de hand is, dat zou beter zijn, en dan kan dit topic ook weer lekker over de meeting gaan!
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 13:49
breadfan83's Avatar

Ik heb trouwens nog effe wat aan te merken op die flyer...
Weet niet wie die in mekaar geknutseld heeft, maareh...

Quote:
broodfanaat heeft gelijk

Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 13:51
Melvin Melvin is offline

haha. oke oke hij is gewoon ruk, ik weet het!
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 13:53
Lexo's Avatar
Lexo Lexo is offline
VW Guru

Quote:
Jij hebt de beginpost denk ik niet goed doorgelezen, voor je begint over wat IK niet goed gelezen zou hebben!

Ennem, op 14december sinterklaas vieren komt nogal wat ongeloofwaardig over

Kortom, ik denk dat als we allebei wat ego laten vallen, dat er dan niks aan de hand is, dat zou beter zijn, en dan kan dit topic ook weer lekker over de meeting gaan!

Je hebt gelijk, ik vergis me een week, as vrijdag heb ik sinterklaas, volgende week vrijdag zit ik op de canarische eilanden... Opmerkzaam van je.

Er is wat mij betrefd nix aan de hand. Volgende keer ben ik er gewoon bij!

||Corrado G60||
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 14:00
breadfan83's Avatar

Quote:
haha. oke oke hij is gewoon ruk, ik weet het!

Neuh, ik vind hem eigenlijk wel prima. En volgens mij sta ik als zeikerd bekend hier, dus dat zegt al wat.

Quote:
broodfanaat heeft gelijk

Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 14:04
Melvin Melvin is offline

Ok dan! Ja die letters zijn idd wel lelijk als je erop gaat letten Ik wilde dat typografie effect maar pakt beetje verkeerd uit dus!

@Lexo: pfff canarische eilanden, dan ben ik liever in oss

@breadfan83: dus vrijdag ga je wel met de trein langs oss? We kunnen je ook oppikken
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 14:08
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder

... en met mij kun je mee naar huis.
Old 05-12-2007, 14:13
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Neuh, ik vind hem eigenlijk wel prima. En volgens mij sta ik als zeikerd bekend hier, dus dat zegt al wat.

Naja zeiekrd, je bent een zeikerd als je niet komt
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 14:17
breadfan83's Avatar

Quote:
@breadfan83: dus vrijdag ga je wel met de trein langs oss? We kunnen je ook oppikken

Ik zal eens kijken hoe veel zin in treinen ik dan heb.

@ Henk: Silence, I kill you!

Quote:
broodfanaat heeft gelijk

Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 05-12-2007, 15:13
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder

Zeikerd, eerst niet onder die Golf willen kruipen en nu niet in een trein willen zitten ....

Closed Thread

Posting Rules