|
|||
|
|||
Vraag over xenon siemens HID ??
Heb de search knop gebruikt maar kon er niks over vinden .
Wil binnenkort een setje xenon aanschaffen voor de golf. Kwam deze set tegen. Iemand hier ervaring mee ? Hoe is de kwaliteit enz... Hoor het wel van jullie, alvast bedankt
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 28-11-2007 at 23:11. |
|
|||
|
|||
Upla....
|
||||
|
||||
Wat is de prijs, specificaties?
|
|||
|
|||
Xenon HID verlichting – COMPLETE SET ( H1, H4, H7) voor uw auto, dus niet enkel een paar xenon lampen maar een complete set met alles erop en eraan. Zie de website link rechts bovenin de advertentie voor een compleet overzicht.!!
Absoluut de goedkoopste van Nederland! Direct geleverd zonder tussenhandelaren die er ook aan moeten verdienen !! Wij leveren nu ook rechtstreeks ook aan particulieren. Voor het juiste model wat U nodig heeft, zie verder op in deze advertentie. Adviesverkoopsprijs: EUR 159,00 BIJ ONS SLECHTS EUR 95,00 INCL. VERZENDKOSTEN !!! HID (HIGH INTENSITY DISCHARGE) - 24 MAANDEN GARANTIE - MET FACTUUR/GARANTIEBEWIJS - VERHOOGD UW VEILIGHEID DOOR VEEL MEER ZICHT (Zie de website link rechts bovenin de advertentie !) - VOOR ALLE VOERTUIGEN (Zie de website link rechts bovenin de advertentie !) - Eenvoudig te monteren, ook voor de doe het zelver - 35 Watt Xenon geeft vele malen meer licht dan de standaard halogeen lamp van 55 Watt (Zie de website link rechts bovenin de advertentie !) - Wettelijk toegestaan, deze lampen worden nu standaard geplaatst in de duurdere auto’s zoals Mercedes, BMW, Audi ect..
|
||||
|
||||
Moet je voor een 95€ xenon setje nog gaan twijfelen? Had hem inmiddels al gemonteerd.
Als je twijfelt waarom ga je dan gewoon niet voor de Pilot setje van Erdem. Weet je het zeker, betaal je wel iets meer.
|
||||
|
||||
Dit is volgens mij een beetje misleidend......
Want het merk is dus niet SIEMENS maar SIEMENSHID!! Oftewel ze creeëren met een bekende a-merknaam een goed gevoel bij het product en klant! Als je een goed product hebt hoef je niet mee te liften op iemand anders zijn imago! Kortom laat je niet misleiden door deze naam en doordat er Siemens technologie in zou zitten. En waarom, omdat Siemens dochteronderneming OSRAM de (automotive) verlichting voor zijn rekening neemt!! Geef iets meer geld uit aan een Pilot Setje of Carfanatics.nl set uit de groupbuy. Twee jaar garantie en beide de goede service van Votrade erachter. Succes! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is dus gewoon niet waar en misleidend!! Al deze auto's zijn gewoon leverbaar met normale halogeen lampen. En als optie kun je er xenonverlichting bijkopen. En dat is dan wel weer van Philips of Osram met een max. van 4300k. |
|
||||
|
||||
Want het merk is dus niet SIEMENS maar SIEMENSHIT!!
|
|
||||
|
||||
Moet je voor 95€ echt SIEMENS verwachten? Vind ik niet.
Op vandaag vind je zo'n setje bijna op elke straathoek. Is veelal niks mis mee. Als je een normaal setje (geen Bi-Xenon) wilt is dit toch best goed. Plus er zit 2 jaar garantie bij dus als er iets kapot gaat .... Zou het gewoon proberen als je er makkelijk aan kan komen. Leuk setje toch!
|
||||
|
||||
Ik heb er bi xenon in en dat was ook van een vaag merk.
So what? Lichtverbetering is aanzienlijk en het is gewoon subliem licht.
|
|||
|
|||
Ja idd wat is 95 euro ook.
Ik gok het er gewoon, en we zien dan wel.
|
||||
|
||||
Het kan wat zijn en je kunt ook pech hebben. Wij verkopen sets van V-light met 1 jaar garantie op lampen en starters en alle delen los verkrijgbaar. (en ja over 1 jaar bestaan wij nog!) Setjes kosten bij ons 99 euro en we verkopen er maandelijks zo'n 150-200. We hebben er hele goede ervaringen mee en eigenlijk zelden problemen.
Marc |
|
|||
|
|||
Quote:
Ok bedankt voor de info. Hebben jullie deze set gewoon op voorraad ? XENONKIT H4 8000K 35WATT
|
|||
|
|||
dit setje heb ik ook molle in de jetta
is wel goed hoor zit garantie en alles op |
|
|||
|
|||
Quote:
Welke die siemnes hid of die van airrider ?
|
|||
|
|||
siemens hid ...mooi spul klopt allemaal presies
|
|
|||
|
|||
Quote:
ok
|
|||
|
|||
En hoeveel k heb jij erin alberto 6000, 8000 enz..
En heb jer ook een foto van ?
|
||||
|
||||
6000K, ik heb bewust voor deze gekozen icm met originele koplampen omdat je dan meer wit licht krijgt als blauw. Staat mooier vind ik. Had met mijn kruiskoplampen erg paars licht (ook met 6000K), kan zijn omdat die smoked waren.
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik : 30-11-2007 at 08:55. |
|
|||
|
|||
|