![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dag menschen,
misschien kunnen jullie me helpen met het volgende; mijn golfie 2, 1.6 automaat loopt, als ik hem (koud) start, slecht. 'Slecht' als in op maar 2 of 3 cilinders. Ik heb de contactpunten, rotor en verdelerkap al vervangen, maar hij blijft het doen. Jullie misschien een idee? Ik hoor het graag! Alvast bedankt Groet, Mark
|
||||
|
||||
![]() Heb de bougies al wel vervangen, maar kabels niet....Heb het al eens eerder gehad, maar toen was het met een nieuw setje vonkies verholpen...Dus kabels misschien even checken? ivm doorslaan? En afstelling kan dan niet goed bij koude start?
Als ik er eenmaal mee rijd (50-100 meter is genoeg) dan is het ook weer over, maar het is gewoon lastig, en geen pretje om die automaat aan de praat te houden met het gas...
|
||||
|
||||
![]() als ie warm is mooi laten lopen op 4 cilinders
dan ff met plantenspuit overh de bougiekabels gaan als ie dan ff slecht loopt weet je het de kabels ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Big Mac Mark,
ik persoonlijk denk dat het probleem in de choke klep zit. Probeer eens het volgende: koude motor. Luchtfilter huis verwijderen. motor starten, de choke klep moet dan ongeveer 3 tot 5 mm open staan doet hij dit niet probeer choke klep met de hand iets open te zetten als de motor dan goed loopt heb je het probleem gevonden. Oorzaak kan zijn volgende onderdruk slangenm poreus onderdruk doos voorzijde rechts defekt Groeten en succes Herman |