|
||||
|
||||
leuk gti `tje
|
||||
|
||||
kapjes van de velgen ontbreken...(klinkt als..die zijn niet meer te vinde...dus hou ik zelf)
verders leuk ding om te zien |
|
|||
|
|||
84'er gti...
spijtig dat de originele bumpers er nie meer opzitten! |
|
|||
|
|||
De foto's bij de advertentie zijn genomen bij Wolfsburg Editions, kijk maar naar de sticker op het raam.
|
|
||||
|
||||
niet heel duur; en is dit marsrood??
Leuk ding! Weinig km's
|
||||
|
||||
een leuke auto voor een leuke prijs. ziet er nog goed uit.
|
||||
|
||||
Heb al maanden geleden contact gehad met de verkoper, stond toen te koop voor 2500, conclusie:
Helaas erg incompleet - Dikke bumpers - Deurstrips - Spiegel in kleur - Grille deugt niet - Spoiler op ruitenwisser mist - Interieur is half - Verkeerde achterlichten - Striping op de achterklep mist - Striping op de deuren mist |
|
|||
|
|||
Quote:
dit zijn wel allemaal kleine kosten vin ik persoonlijk. had ik de plaats en tijd nog gehad,ging ik er direct om voor 1500. schone prijs voor een nog veel mooiere wagen (met een klein beetje kosten). mijn mening natuurlijk... grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb 1 staan, compleet alles erop en eraan met minder ellende. Wanneer kan ik je verwachten? Zet ik vast koffie. Auto is erg strak! |
|
||||
|
||||
Quote:
Schijnbaar als ie plaats en tijd heeft . Maar dat ding ga je toch niet weg doen, zonde man
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er 2 |
|
|||
|
|||
Quote:
pm. |