#1
|
|||
|
|||
motor heeft plots compresie verlies.
hello ik heb zelf een golf1 1.5 8v omgebouwd naar een 1.8 16v.
hier rijd ik nu al meer dan 2 jaar mee, ook o het circuit en sprint. Nu heb ik zelf mijn kop geprepareed en ander nokkenassen geplaatst. Schrik 276° met een klep lift van 11.5mm. Nu stat hij bijna niet en is na enkele keren rondgaan plots de compresie weg. De hydro stoters zijn ook al vervangen en heb ook al eens de originele nokkenas geplaatst. Ik had wel andere klepveren gemonteerd uit een andere kop en dit iss het enige onderdeel da ik nog iet he terug origineel geplaatst. Zou dit nu kunnen da dit de oorzaak zou zijn, dat die klepveren te weinig druk geven? Op welke manier zou ik deze kunnen vervangen zonder weer de kop eraf te halen? Ik had al zitten denken aan er druk op te steken via de bougie gaten. Grtz hans |
#2
|
||||
|
||||
wat heb je geprepareerd dan?? als je heb zitten freesen in de kop kan je ook nog wel is te diep gegaan zijn waardoor de kop nu lek is.
|
#3
|
|||
|
|||
weet je zeker dat hij goed op tijd stond??
|
#4
|
||||
|
||||
Oliepomp levert misschien te veel druk, heb je hydraulische stoters?
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#5
|
|||
|
|||
he gasten den auto heet eerst wel compresie en dan plots niet meer he.
Dan staat hij op tijd en kop kan niet lek zijn want hij heeft nog steeds compresie mer vanaf hij effe rond gaat is de compresie weg. @Allart-Ghetta: jep hydro stoters, ik had dit ook al horen vertellen bij een bevriende garagist. Nu ga ik die piste eens nagaan. Bedankt al voor de reply's he |
#6
|
|||
|
|||
oke , auto bolt terug
Het was dus de olie pomp he. Grtz hans |