|
||||
|
||||
yeehaa,
ik kan dus weer verderwerken aan de bus! Er zijn wat onderdeeltjes toegekomen , maar ik moet er zeker ng dubbel zoveel bestellen om heel de bus te vernieuwen, maar eerst het strikt noodzakelijke voor de keuring. Nu kan ik mijn vooras volledig afwerken. Op de keuring zullen ze allesinds nergens een oud/roest onderdeeltje terugvinden aan de onderkant van de bus Morgen naar hartelust monteren en zaterdag ng 4 nieuwe schokdempers kopen, dan is de voorkant al volledig afgewerkt :retropilot: Grtz
|
||||
|
||||
neem aan dat je hem dan in een primer zet anders is meer en deel van het werk voor niks gedaan en kan je over 2 jaar opnieuw beginnen
|
|
||||
|
||||
Quote:
zeer mooie kleur op een panel!! ook de rest van de bus natuurlijk: complimenten voor je werk.je pakt hem grondig en netjes aan groeten hj |
|
||||
|
||||
Man Man wat een werk, Maar zeker de moeite waard hoor. Hele mooi Panel mag ik wel zeggen. Lekker rijden straks en we zien hem van de zomer wel verschijnen op de diversen meetings met een berg bekers voor de deur.
|
||||
|
||||
Quote:
Nee geen primer, das ook niet zuurstofdicht. Gewoon blanke lak. |
|
||||
|
||||
of blanke lak :p
|
|
||||
|
||||
hier even een post om dit project toch wat up2date te houden, want ik loop wa achter me mijn foto's eigenlijk...
Momenteel ben ik bezig met de achterophanging, elk onderdeelke weer ontvet en een goe beschermlaag gegeven. Spypic: Sebiet de trommels ng allemaal in orde steken zodat deze er ook overal opkunnen. Meer volgt
HET YOUNG-& OLDTIMERFORUM BIJ UITSTEK!!! Check WWW.RETROPILOTS.BE -----lopend project----- KOERSPILOOTS T1 PANELVAN -----vorig project----- KOERSPILOOTS WOODYSTYLE GOLF1 (daily) Last edited by koerspiloot : 18-11-2007 at 20:00. |
|
||||
|
||||
lekker hoor zo`n nieuwe bus
|
||||
|
||||
Je hebt je veerplaat op z'n kop zitten.
De hap moet er aan de bovenkant uit. Verder heb je de hap wel heel ver en heel haaks er uit gehaald. Het is beter dit met een radius te doen om inscheuren te voorkomen. |
|
|||
|
|||
Quote:
volgens mijn heeft hij er aan de bovenkant ook wat uitgehaalt |
|
||||
|
||||
Ziet er (op de kop of niet) wel weer rete-strak uit Koers!
Mag ie het voorjaar de weg op? |
|
||||
|
||||
Quote:
de veerplaten waren reeds zo toen ik ze kocht. Ik heb voor een extra versteviging gezorgd langs de andere kant van de veerplaten (welke niet op foto zichtbaar is...) Geen paniek dus! Ze zal zeker en vast stevig genoeg zijn, geloof mij!
|
||||
|
||||
Ook al zijn ze stevig genoeg, als de uitsparing bedoeld is voor verlaging dan zitten de springplaten nog wel op de kop!
|
||||
|
||||
Quote:
er is nu een kleine uitsparing gemaakt langs boven (zoals het normaal hoort) die grote uitsparing onderaan was er reeds toen ik de bus kocht, daarom heb ik voor versterking gezorgd achteraan
HET YOUNG-& OLDTIMERFORUM BIJ UITSTEK!!! Check WWW.RETROPILOTS.BE -----lopend project----- KOERSPILOOTS T1 PANELVAN -----vorig project----- KOERSPILOOTS WOODYSTYLE GOLF1 (daily) Last edited by koerspiloot : 20-11-2007 at 16:22. |
|
||||
|
||||
zoals beloofd: ng wa meer updates van de werken!
De velgen zijn dus volledig gestraald en gemetaliseerd geweest: Daarna ben ik wa verf gaan kopen. 1,5L 2K epoxyprimer en 1,5L 2K Alpinweiss eindlak. 2 lagen Epoxyprimer: zodat de structuur na het zandstralen niet meer zichtbaar was en alles mooi vlak was. Alles goe matschuren en klaarzetten om te lakken. Het resultaat Voila, ng 2 velgen te gaan en dan kan ik er bandjes laten opsteken. Deze gaan er dan ng onder voor het Weihnachtentreffen
|
||||
|
||||
Goed werk hoor. Zien er weer toppie uit
|
|||
|
|||
Quote:
Een Woord voor dit project..--Respect-- groeten en succes verder! Nikki |
|
|||
|
|||
zeer gaaf project .. heb hem helemaal doorgelezen erg gaaf !
respect ! en heel veel suc6 nog met je bus ! PS: hoeveel griptangen heb jij wel niet ? :P |
|
||||
|
||||
prachtig project!!
gaat het je lukken om de controle te halen op de vooraf opgestelde datum?
|
||||
|
||||
WOOOW super werk gewoon!! Je woont in bissegem? Ik ben er bijna elke dag en de enige golfjes 1 dat ik er ken is die grijze zonder achterruiten maar met platen en natuurlijk mijn cabbie dat er regelmatig staat:-d. Je werkt zeker sneller dan ik moet ik erbij vermelden. Ik ging 2 weken geleden mijn motor uithalen maar zit er nu nog steeds in met dat koude weer.
Veel succes nog met je projecten. En hopelijk spot ik je nog wel eens. Groeten